DIY - notebook

Pierwszy dzień w szkole nie był zły może oprócz tego iż strasznie lało i był wiatr
 doszło kilka osób do klasy i jest trochę dziwnie, plan jest o wiele lepszy niż rok temu, więc jest od razu lepiej.Oczywiście zmienią nam go z 3 razy więc jeszcze zobaczymy, porozmawiałam z kolegami i koleżankami, nie widziałam ich 2 miesiące, ale to zawsze coś i jest dobrze, już wiem z kim będę siedzieć na lekcjach, powiedzą nam jeszcze jakich będziemy mieli innych nauczycieli bo kilku odeszło więc teraz nie wiadomo. Nie zapowiada się aż tak źle jak na to wyglądało. Na pewno postaram się w tym roku przyłożyć bardziej do nauki i myślę że będzie okej .Nie wiedziałam jakie mam kupić sobie zeszyty ponieważ inne rzeczy już mam kupione
ale w końcu, kupiłam takie zwyczajne wzięłam w miękkiej okładce bo mi najbardziej pasują, te z twardą są cięższe i niewygodne.Jak tak patrzałam na moje zeszyty to jakoś tak nijako wyglądały a  te które były w sklepie do wyboru ze wzorkami czy napisami to nie podobały mi się więc szczerze wolałam wziąć te zwykłe
nie chciałam mieć takich samych jak inni bo po prostu nie lubię,
 jeżeli ktoś ma coś takiego samego jak ja. 
Wpadłam na pomysł!
Aby wydrukować różne obrazki z internetu i je poprzyklejać, ja użyłam taśmy dwustronnej ale wy jeśli chcecie możecie użyć zwykłego kleju.
 Muszę wam powiedzieć że to świetny pomysł, jestem bardzo zadowolona. 
Jeśli wam się podoba możecie spróbować :)


22 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł. Podobne wykonanie widziałam na Vinted ale twoje jest bardziej w moim stylu. Radzę oprawić je w przeźroczyste okładki ponieważ szybko się zniszczą :)

    http://patriciaspoint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na szkolną nudę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błąd się wdarł w słowie weekend :D ale i tak spoko to wygląda :)
    magicalescape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie sprawdziłam i jest taka forma słowa weeknd *

      Usuń
  4. No świetny pomysł jak nudny notes zamienić w coś fajnego :)

    freeismylive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie bardzo mi się podobają zeszyty :) oczywiście zajrzę :)

      Usuń
  5. Super pomysł!:)
    www.femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysl, plus za kreatywnosc :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, z resztą wszystkie twoje posty są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł, super to wyglada!
    co powiesz na wspolna obserwacje?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ! Takich nam trzeba. Ja kiedyś podobnie ozdobiłam mój durny segregator, choć piękny jest teraz to nadal jego zawartość mnie przerażą.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś wyróżniona w libster awrd na moim blogu info: http://freeismylive.blogspot.com/2013/09/liebster-award.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego co wiem to tylko raz można być nominowanym ale nie jestem pewna, zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł , przyda się teraz, w nowym roku ; )
    zapraszam : http://www.dziewczecymokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń