OOTD - caramel sweater, denim shirt, leggins

No witam 

Można powiedzieć, że gorączka, i temperatura już zniknęły został tylko katar, ale to nie jest takie złe.Już jutro muszę niestety pójść do szkoły, choroba się skończyła i trzeba się wziąć do nauki, będę musiała tylko się dowiedzieć co było zadane i z czego mam się przygotować jeżeli planują nam jakieś kartkówki czy sprawdziany. 
Czuję się już o wiele lepiej i się cieszę bo choroba chorobą ale nie za bardzo lubię długo siedzieć w domu i nic nie robić i mam ochotę iść w końcu do szkoły.Jak już mówiłam postaram się dodawać częściej posty na blogu w roku szkolnym i postaram się dotrzymać obietnicy.Postanowiłam  jeszcze napisać kilka postów związanych z powrotem do szkoły i mam nadzieję że wam się spodobają i będziecie zadowoleni. Jedyny powód z jakiego nie jestem niestety zadowolona to że mam jutro na 8 do 15 w szkole ale jakoś postaram się przetrwać.
W tej chwili zastanawiam w co ubrać się do szkoły ale już raczej wiem co wezmę.
Potrzebowałam gdzieś wyjść z domu czy pojechać i cieszę się z czasu spędzonego, za długo siedziałam w domu podczas chorowania. 
Mam nadzieję że spodoba wam się post jest to taki zwykły outfit na chłodniejsze dni tak jak akurat dzisiaj było u mnie, to było na prawdę fajne zakończenie tygodnia spacer po mieście, plaża, starbuck's :)









     



 


sweter - h&m / koszula - bershka / leginsy - h&m  / buty - vans

43 komentarze

  1. jesteś przepiękna!
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz muszę sobie jakiś sweter kupić... Twój jest bardzo śliczny :D
    Bardzo fajny OOTD
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja, taka prosta i jednocześnie niebanalna :-)

    Zapraszam do siebie :) a może poobserwujemy? daj znać, na pewno odklikam :)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta stylizacja. Szczególnie do gustu przypadł mi sweter, jest boski :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz *.* wszystko mi się bardzo podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna stylizacja ;3
    bardzo podoba mi sie sweterek

    OdpowiedzUsuń
  7. kOCHAM STARBUKSA <3
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia:)
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    Super blog!
    Powiem szczerze: nadajesz się na modelkę :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, a sweter powala jest przecudowny i przesłodki. :)

    ♥ zapraszam do mnie ♥
    http://vaaleriab.blogspot.com/
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. jejkuu jaka Ty jesteś piękna ! :)
    świetne zdjęcia ;)
    obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś taka ślcznaa *.*
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*

    Simona-simmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zobacz ! http://zielonogorski-akcent.blogspot.com/ ;**** A twój blog? Wspaniału *.* obserwator za obserwatora? Ja już jestem twoim ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Spoko jejku dziękuję bardzo i też zaobserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem dużo fotek :) Ale jest spoko :D
    ___________________________________

    rk-ppp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog :)
    Jesteś na prawdę ładna.
    Pozdrawiam.
    http://muddleinhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jesteś śliczna *.*
    i zestaw też świetny :)

    zapraszam do mnie :http://akssamitne.blogspot.com/

    i może wspólna obserwacja?
    ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku jaka Ty jestes sliczna *-*
    jestem nowa i dopiero się rozkręcam ;p
    zapraszam bardzo serdecznie! obserwuje :)
    http://martfotofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW :) Muszę przyznać, że masz genialne wyczucie stylu, pełne klasy i uroku :)) bardzo miło się na Ciebie patrzy, jesteś śliczną dziewczyną :)) oczywiście dodaje do obserwowanych, na pewno będę tutaj częstym gościem, a w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)) co do stylizacji wszystko idealnie ze sobą zestawiłaś i prezentujesz się rewelacyjnie :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję oczywiście również zaobserwuję i bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś przeurocza!! :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie.

    Buziaki,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Facebook (lajkniesz?): ANNFFASHION.

    OdpowiedzUsuń
  23. Slicznie wygladasz i jestes mega sliczna *,*
    Dobrze ze choroba sie skonczyla : )
    Jeju jestes z Gdyni *,* Kocham to miasto, jestem tam naprawde bardzo czesto, zazdroszcze ze tam mieszkasz : C
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mega mega mega :***

    i zapraszam do mnie na nowego posta :)
    http://akssamitne.blogspot.com/2013/10/swag.html

    OdpowiedzUsuń