OBSERWATORZY

17 września 2014

Sałatka z kurczakiem i awokado



♡♡

Sałatka jest już gotowa,właściwie to przepis na sałatkę z kurczakiem i awokado.
Takie danie może być idealne na lunch bądź obiad,jak kto oczywiście woli,nie zajmuje przygotowanie jej długiego czasu,wystarczy kilka minut  i już możemy delektować się pysznym,zdrowym daniem.
Ja tą sałatkę jem zazwyczaj na obiad,ale też można wziąć sobie taką do szkoły bądź pracy,
i zjeść w czasie przerwy na posiłek. Składniki potrzebne do takiej sałatki:


* 1/2 awokado
* Jedna pierś z kurczaka
*1/2 pomidora
* Garstka szpinaku ( w liściach)
* sól,pieprz
* bazylia 
* oliwa bądź olej ryżowy


Sposób przygotowania:
Bierzemy garstkę szpinaku i myjemy go,następnie wysuszamy i układamy na dnie miski.
Myjemy i kroimy na połówkę awokado,obieramy ze  skórki połówkę bądź całe jak kto woli, następnie kroimy w plastry i kładziemy je na szpinak.Na patelnię nie za dużo, lejemy oliwę z oliwek lub olej ryżowy,czekamy aż patelnia się nagrzeje,następnie wrzucamy pokrojone kawałki piersi z kurczaka w kostkę ,doprawione pieprzem i solą,ja użyłam tutaj również słodkiej papryczki i bazylii,Wy oczywiście możecie dodać sobie innych przypraw,
czekamy aż kawałki się podsmażą i wykładamy je do miski.Kroimy połówkę pomidora również w kostkę i dokładamy do sałatki..Wszystko polewamy odrobiną oliwy z oliwek,
 lub jak kto użył olej ryżowego czy tego co użyliście,można też polać tą sałatkę tym olejem
 na którym podsmażaliście kurczaka wraz z przyprawami.Sałatka jest już gotowa,więc pora na coś do picia, ja przygotowałam sobie wodę z limonką. 

* woda 
* jedna limonka

Jeżeli przepis Wam się spodobał, napiszcie o tym w komentarzu i powiedźcie co sądzicie o sałatce i czy może ktoś użyje przepisu by zrobić sobie na obiad bądź lunch pyszną sałatkę z kurczakiem,awokado i szpinakiem.


13 września 2014

Lovely Black




♡♡

Cropped t-shirt- KLIK

Spodnie - KLIK 
Buty - KLIK 


Po dłuższej przerwie mogę dodać w końcu post,wcześniej niestety nie miałam takiej możliwości,zaczęła się szkoła a ja jestem już w trzeciej klasie gimnazjum i jak zwykle mam pecha,ponieważ plan mam masakryczny,tylko poniedziałek mam fajny bo od ósmej do dwunastej,resztę mam po osiem czy dziewięć godzin będąc na profilu ogólnym,plan się oczywiście zmienił już trzy razy i będzie dalej zmieniamy ale niestety tylko mojej klasie liczba godzin się nie zmienia,no ale myślę że jakoś ten rok minie.
Pierwszy tydzień ćwiczeń mam już za sobą,i do tego się przeziębiłam,mimo to dzisiaj też biegałam i ćwiczyłam,jestem z siebie dumna zobaczymy jak długo będę mieć kaszel i katar,a z ćwiczeń na pewno nie zrezygnuję.Jak to początek szkoły już miałam kartkówkę z chemii,w kolejce jest też następna z geografii i sprawdzian z języka polskiego,a czy u Was są już w planach sprawdziany i kartkówki? Przygotowałam dla Was kolejny post i jest to przepis na zdrowy obiad,podpowiem że sałatka i pojawi się on na początku przyszłego tygodnia.Powiedźcie co sądzicie o outficie i jak minęły Wam pierwsze dwa tygodnie szkoły,a ja lecę robić czekoladki z kokosem.Dodam jeszcze czy ktoś widział już teledysk piosenki Chris Brown - Don't Be Gone Too Long ft. Ariana Grande? Uważam że jest naprawdę świetny i momentami nawiązuje do Romea i Julii.



31 sierpnia 2014

Run with me ♡




♡♡
Bieganie!
Wiem że długo czekaliście na ten post i po czasie w końcu się za niego wzięłam.
Chcieliście posta o moich ćwiczeniach i bieganiu,postanowiłam je oddzielić od siebie,na początku powiem że biegać zaczęłam już bardzo dawno temu,właściwie to parę miesięcy temu i zdarzało się że biegałam 3 - 4 razy w tygodniu a w następnym jeden raz czy i w ogóle,wiec jak widzicie było to nieregularne bieganie co nie jest najlepszym sposobem na schudnięcie.Miałam też nie raz przerwy tygodniowe czy nawet i większe,to bolała mnie noga,to byłam i było jeszcze kilka takich przypadków.Regularnie zaczęłam dopiero 2 miesiące temu,i gdy wszystko było pięknie,znowu miałam problem z łydką która bolała nawet gdy chodziłam,w końcu minął ból i w tym miesiącu wzięłam się ostro do pracy dokładając od jutro do tego ćwiczenia które sobie specjalnie ułożyłam i poświęciłam temu sporo czasu na znalezienie odpowiednich ćwiczeń i takich które będą mi odpowiadać. Dzisiaj jest ostatni dzień w tym tygodniu kiedy idę biegać.

O której biegam?
Jeszcze gdy było ciepło we wakacje zazwyczaj wstałam o piątej rano by zjeść śniadanie a godzinę czy półtora później szłam biegać,było ciepło słońce świeciło,do tego cisza i nie wielu ludzi można spotkać o tej godzinie na dworze,powiem wam że wtedy jest najlepiej do tego można się porządnie przy tym opalić.
Teraz już pod koniec sierpnia zaczęłam biegać między godziną osiemnastą a dziewiętnasta mimo że jest trochę zimniej mi to nie przeszkadza,wystarczy ubrać cię lepiej,zrobić porządną rozgrzewkę i możemy isć biegać.

Ile biegam?
Postanowiłam biegać sześć dni w tygodniu lecz zmieniłam zdanie na cały tydzień,nie chodzi o to że chcę szybciej schudnąć,tylko że bardzo to polubiłam i nie wyobrażam sobie dnia bez biegania więc mogę powiedzieć że biegam/będę biegać siedem dni w tygodniu.
W poprzednich miesiącach biegałam po dwie godziny,czy też półtora teraz przerzuciłam się na godzinę i dziesięć minut czy coś koło tego,to daje mi 10 km które wykonuję co wieczór.Oczywiście im więcej biegać będę regularnie tym z czasem coraz więcej km będę pokonywać i będę z siebie dumna.

Jak zacząć biegać i kto może to robić?
Biegać może każdy nie zależnie od wieku i kondycji danej osoby,początkujący powinni mieszać bieg z truchtem czy nawet spacerem,i wykonywać go od 15 do 30 minut dziennie by organizm się przyzwyczaił do aktywności fizycznej,zalecam też zrobić rozgrzewkę,można porobić parę pajacyków,skłonów,
szybki bieg w miejscu,zalecany też szybki spacer przed bieganiem.Pamiętać też warto by początkowo zaczynać biegać wolnym tempem a z czasem coraz szybciej.


Co daje nam bieganie?
*Regularne bieganie podnosi twoją wytrzymałość,dzięki temu będziesz bardziej aktywny w życiu i nie będziesz zmęczony jak zazwyczaj.

*Bez wymówek!
Przestań żyć na wymówkach! jeżeli teraz nie zaczniesz,nigdy tego nie zrobisz!
Czas się ruszyć i coś zrobić dla siebie samego!
- NIE MAM CZASU
- JEST ZA ZIMNO
- JESTEM ZMĘCZONA
- BOLI MNIE GŁOWA,NOGA I SZYJA
- JEST ZA CIEPŁO NA DWORZE
- ZACZNĘ OD JUTRA 
dzięki temu że nie dasz za wygraną i postanowisz regularnie ćwiczyć w przyszłości się nie będziesz już poddawać i mówić że nie dasz rady czegoś wykonać samodzielnie.

*Bieganie wzmocni twoje serce i płuca co obniży ryzyko wielu chorób.
*Dzięki temu będziesz miał lepszy humor i kształtujesz swój charakter!Dzięki ciężkiej pracy i bieganiu zmienia się twoja osobowość,stajesz się pewniejszy siebie,lepiej znosisz codzienne problemy.

 *Masz lepszy metabolizm!
Dzięki bieganiu twój metabolizm jest o wiele lepszy,dzięki temu też toksyny szybciej usuwają się z twojego organizmu.

*Bieganie na świeżym powietrzu!
Dzięki bieganiu na świeżym powietrzu dostarczamy organizmowi niezbędnej witaminy D organizmowi dla dobrego zdrowia

Kiedy będę biegać?
Postanowiłam biegać przez cały rok,niezależnie od pory roku czy to lato czy zima,tak na prawdę to nie ma różnicy wystarczy się cieplej ubrać i można biegać,bardzo nie "sezonowców" którzy zaczynają biegać we wakacje latem kiedy jest ciepło,i robią to praktycznie wszyscy,każdy po każdym ponieważ wtedy jest to modne,a kiedy już robi się zimno kończy się bieganie sezonowców.Ja będę biegać nawet w zimie kiedy będzie sypał śnieg czy deszcz i będzie ciemno jak w tunelu,ja i tak będę biegać.

Trochę o zazdrości innych o twoich postanowieniach.
Znacie to uczucie kiedy oznajmiacie komuś że postanowiliście biegać czy też ćwiczyć albo chodzić na siłownię?a twój znajomy zadaje ci pytania:
Po co to robisz?przecież jesteś chuda!
Wyglądasz idealnie!
Nie masz po co tego robić!
Nie uda ci się to!Jesteś za słaba.
A gdy już osiągniesz swój sukces na który ciężko pracowałaś i masz niesamowite ciało,świetnie się czujesz,wtedy cię pytają :
Jak to zrobiłaś?
Jak ty tego dokonałaś?Też chcę tak wyglądać!

Mam też dla was kilka motywujących cytatów,które może zachęcą Was do aktywności fizycznej.

"Zazdrosny jest ten kto wie,że nigdy ci nie dorówna,dla życzliwych zawsze będziesz inspiracją"
"Ból jest tymczasowy,zazdrość innych jest wieczna"
"Bądź inspiracją dla siebie,nie dla innych"
"Mój trening.Moja dieta.Moje ciało.Moje zmęczenie.Moje wyrzeczenia.
Moja przemiana.Twoja zazdrość"
"Nie osiągniesz w życiu zbyt dużo,jeśli będziesz pracować tylko w te dni,
kiedy dobrze się czujesz"
"Lepiej być silnym,niż ładnym i bezużytecznym"
"Ten kto chce,ten może"

Chciałam również dać wam playlistę piosenek których słucham do biegania,a które również  niektóre mnie motywują do dalszych ćwiczeń: 

1. Ariana Grande Problem (Feat. Iggy Azalea) 
2. Ariana grande One Last Time
3. Ariana Grande Why Try
4. Ariana Grande Break Free (feat. Zedd)
5.Ariana Grande  Break Your Heart Right Back (feat. Childish Gambino)
6.Ariana Grande  Hands On Me (feat. A$AP Ferg)
7.Ariana Grande Only 1
8.Ariana Grande You Don't Know Me
9.Tom Odell - Another Love (Zwette Edit)
10.BASTILLE feat. Ella - No Angels
11.Mr. Probz - Waves (Robin Schulz Remix Radio Edit)
12.Tinie Tempah - Children Of The Sun ft. John Marti
13.Calvin Harris & Alesso - Under Control ft. Hurts
14.Bastille - Laura Palmer
15.Bastille - Things We Lost In The Fire
16.Hurts - Somebody to Die For
17.Oliver $ & Jimi Jules - Pushing On (Jesse Rose 'Live From The Villa' Remix)
18.Charlotte OC - Colour My Heart (Yarin Lidor Remix)
19.Taylor Swift - Shake It Off
20.Selena Gomez - Slow Down (Jason Nevins Remix)
21.Selena Gomez - Slow Down (Smash Mode Remix)
22.Nicole Scherzinger - Your Love
23.Sigma - Nobody To Love (Official Video)
24.Route 94 - My Love (Official Video) ft. Jess Glynne
25.Sia - Chandelier
26.Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz - Prayer In C (Robin Schulz Remix)
27.John Legend - All Of Me (Tiësto Remix)
28.Professor Green - Lullaby ft. Tori Kelly
29.Iggy Azalea - Black Widow ft. Rita Ora
30.Chris Brown - Turn Up The Music
31.Chris Brown - Loyal (Explicit) ft. Lil Wayne, Tyga
32.Tourist - I Can't Keep Up (feat. Will Heard)

Mam nadzieję że post wam się spodobał i zachęciłam was do aktywnego trybu życia.
Zapraszam was również na mojego tumblra oraz fanpage na facebooku o zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach.

Tumblr:

Facebook:

NIE ZA MIESIĄC,NIE ZA TYDZIEŃ,NIE JUTRO,ZRÓB TO TERAZ! JEŻELI ZACZNIESZ TERAZ, UDOWODNISZ SOBIE ŻE MOŻESZ COŚ DLA SIEBIE SAMEGO ZROBIĆ BEZ NICZYJEJ POMOCY I ZACHĘTY, I BĘDZIESZ Z TEGO DUMNY!JEŻELI TY TEGO DLA SIEBIE NIE ZROBISZ,NIKT TEGO NIE ZROBI.WSTAŃ,POĆWICZ,I BĄDŹ Z SIEBIE DUMNY!