DIY - candle with shells


                                                                   
                                                                               No hej

Rok szkolny się zaczął  i pomyślałam że może zrobie sobie jakąś pamiątkę z wakacji
bo zbytnio nic nie mam, a znalazłam muszle które pozbierałam w czasie wakacji i leżały w pudełku więc postanowiłam z nich zrobić coś pożytecznego.
Na szafie stał stary wazon którego praktycznie ani razu nie użyłam do niczego,
wpadłam na pomysł by może tak wsadzić te muszle do tego wazonu i zobaczyć jak będzie to wyglądało i spodobało mi się ;D
Ale czegoś mi jeszcze brakowało ... świeczki!
Więc poszłam do sklepu i kupiłam pasuje idealnie :)
Mam nadzieję, że pomysł wam się spodoba a może nawet was zainspiruje. 

CZEGO UŻYŁAM :



JAK TO ZROBIŁAM 
to bardzo proste 
- umyłam wazon
- wybrałam najładniejsze muszle 
- poukładałam je według swojej "wizji" 
- na koniec wsadziłam świeczkę





16 komentarze

  1. Świetny efekt *_*
    Też może zrobię coś takiego :D
    ZApraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ♥ bardzo mi się podoba ten pomysł :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda :) będzie ładnie przypominało wakacje podczas nadchodzącej jesieni i zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też się cieszę że będzie mi przypominało wakację w tym roku :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Wygląda to przezajebiście :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektownie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest dekoracja w moim stylu ;) i do tego bardzo prosta do zrobienia, ja mam wersję z różnego rodzaju kamykami w kwadratowym wazonie świeczka też w kwadracie ale z muszelkami też chyba sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wygląda, też mam dużo muszli, więc może coś z nimi pokombinuję :3

    lenalovelovelovedance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń