KONIEC WAKACJI !


No hej :)

No to już nadszedł  koniec wakacji, i od teraz tylko szkoła, szkoła i szkoła
niezbyt chce mi się wracać do szkoły i znowu się uczyć nie mieć czasu na wiele rzeczy, 
kończyć o godzinie 15.
W te wakacje spędziłam czas z rodziną, przyjaciółmi, może nie byłam na Majorce czy w Hiszpaniitak jak inni ale za to byłam w innych różnych miejscach, pozwiedzałam nie co i się z tego bardzo ciesze bo rok temu nie było tak fajnie jak w tym roku.
 Te wakacje były bardzo udane i świetnie się bawiłam.
Jestem pozytywnie nastawiona do szkoły, czy też do nauki w tym roku, myślę że nie będzie aż tak źle i że sobie poradzę, dam z siebie wszystko jak tylko będą potrafiła. 
Już w poniedziałek jest rozpoczęcie, później przez około tydzień praktycznie nic nie nosimy i się cieszę bo i tak uważam że tego jest o wiele za dużo do noszenia te zeszyty i książki czy inne rzeczy.
Nie wiem też jak będzie z wstawaniem rano do szkoły na godzinę 8 czy też 7 ale postaram się.
Jak pisałam wakacje były udane i cieszę się że spędziłam je z rodziną, i mam nadzieję że za rok też tak będzie czy może nawet lepiej . Oczywiście w roku szkolnym będę starała się dodawać notki 
około 2 czy 3 razy w tygodniu, a jeśli nie to będę się starać . Mam nadzieję że wy też mieliście udane wakacje i wypoczęliście, wiem że nie jesteście zadowoleni z powrotu do szkoły tak samo jak ja, ale myślę że rok szkolny szybko zleci i będzie dobrze :) 
Tutaj KILKA zdjęć z moich wakacji.
Życzę wam wszystkim udanego roku szkolnego, oby jak najszybciej zleciał i zakończył się jak najlepszymi ocenami :)


17 komentarze

  1. Świetny mix zdjęć :) Też mam nadzieję, że rok szkolny jak najszybciej zleci..

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te zdjęcia c: przynajmniej coś ciekawego robiłaś w wakacje i ciekawie i je spędziłaś :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda i się z tego cieszę :) dziękuję bardzo

      Usuń
  3. Szkoda, że to już koniec wakacji...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. ja będę miała lekcje do 15.30 i do 16.30 -_- Tak, że ty nie masz aż tak źle :p
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie lepiej i zmienią plan nigdy nic nie wiadomo :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wyglądają te zdjęcia :) My również życzymy Ci wszystkiego dobrego :D Co do szkoły i końca wakacji no to mówi się trudno i idzie się dalej nie ma co roztrząsać się nad czymś co już było :D
    Zapraszamy do nas !
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno rok szkolny szybko zleci, szybko, jak najmniej stresująco- tego życzę :)
    pozdrawiam ;)

    zapraszam tez do mnie http://carmel-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog. Zapraszam na moją stronę po ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, podoba mi się tutaj :) No i super wpis. Racja wakacje się kończą, a nawet skończyły. Zapraszam do mnie na wpis " Back to school" :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń