Szkoła,szkoła...szkoła!


Hejoo

 Piszę posta o tej godzinie bo jakoś nie mogę spać, nie wiem dlaczego.
Dopiero zaczęła się szkoła a ja już jestem tym wszystkim trochę przemęczona, zaczęło się zadawanie prac domowych, zapowiadanie kartkówek i sprawdzianów na kolejne dni,w dodatku się przeziębiłam i jestem chora. Mam gorączkę i boli mnie gardło więc bardzo wątpię że pójdę jutro do szkoły szczególnie że mam do 15, na szczęście w środę mam wycieczkę do muzeum motoryzacji i nie mamy lekcji,  myślę że do końca tygodnia będę siedziała w domu dopóki nie poczuję się lepiej.Jestem ciekawa jak jest u was już z ocenami( jeżeli oczywiście jakieś już dostaliście) u mnie dobrze jak na razie. Chciałam dodać że biorę udział w konkursie na facebooku.
Ten konkurs pochodzi z fanpage '' Świat Nocnych Łowców ''
 jest on nawiązany do filmu '' Dary Anioła: Miasto Kości ''. 
jeśli chodzi o zasady konkursu, polegają one na tym że trzeba być fanem strony,
i należy samemu ułożyć rymowankę do której,
 zostały podane wyrażenia które muszą się w niej znaleźć. 
Żeby dana osoba wygrała musi mieć największą ilość like'ów . 
Długo myślałam  co mogłabym ułoży i nareszcie mi się udało!
Kochani byłabym bardzo wdzięczna jeżeli 
 POLAJKOWALI BYŚCIE MÓJ KOMENTARZ
czy też poprosili znajomych ponieważ jest do dla mnie bardzo ważne i 
byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc w tym konkursie :)

 LINK








15 komentarze

  1. świetna czapka! ( : powrotu do zdrowia : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladna beanie :) zdrowiej koniecznie!

    patriciaspoint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym chciala taka i szybko wyzdrowiej :) www.galaxyofpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna czapka i bluzka :D
    Polajkowałam:
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądają te ćwieki na czapce ;)

    www.alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mam na sobie taką samą koszulkę :) dałabym like'a ale nie mam fb :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dałam like :)
    Świetna czapka i zdjęcia!
    Obserwuję i liczę że zajrzysz na mój blog.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna czapka
    35dni.blogspot.com
    obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lajknełam :) P.S zerkniesz na mojego bloga niezlastylowazlotko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń