Happy Day



     Sukienka / DRESS -  TUTAJ/ CLICK
Futerko / FUR -  TUTAJ/ CLICK 


Witam w nowym roku!

To pierwszy post, z czego bardzo się cieszę, ponieważ nie zostawiłam go na ostatnią chwilę. Mam nadzieję że sylwester wszystkim się udał i tak jak życzyłam Wam kochani dobrej i pozytywnej energii, tak zawitała oknami i drzwiami. Przygotowałam stylizację dość prostą i choć było odrobinę zimne tego dnia, gdy wykonywałam zdjęcia to czułam się w sukience i futerku bardzo dobrze!
Dołączony do tego biały, malutki plecak który jest moim ulubieńcem ze wszystkich, jakie posiadam idealnie dla mnie się komponuję z tą stylizacją. Początkowo planowałam dodać do tego sportowe, wysokie białe buty jednak zostałam przy drugiej wersji, czyli wysokich czarnych butach na obcasie.

Napiszcie w komentarzach, czy taki zestaw Wam się podoba!
Pozdrawiam cieplutko, Aleksandra.











4 komentarze

  1. Ale masz sliczny ten plaszczyk :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny masz ten plaszcz Kochana, swietnie wygladasz <3

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancja i klasa. Kup prawdziwe futro, jesteś tego warta.

    OdpowiedzUsuń