CIERNIE - tomik poezji mojego autorstwa od Ridero!






Kochani, dzisiaj przychodzę do was z innym postem, mianowicie od jakiegoś czasu pojawił się mój nowy tomik poezji, który wydałam dzięki Ridero - jest to system wydawniczy dla jak sam mówi, niezależnych autorów. Swój pierwszy tomik pod tytułem ,, Dziewczyna z różą '' wydałam dzięki wydawnictwu Sowello - niestety nie jest on już możliwy do kupienia nigdzie, a od jego wydania minęło trochę czasu, to za namową dużej ilości osób postanowiłam zrobić rozszerzoną wersję właśnie mojego pierwszego tomiku - i tak powstały ,, Ciernie '' - Dziewczyna z różą wersja rozszerzona. No dobrze, lecz może powiemy sobie coś jeszcze na temat samego Ridero?

Zostało ono utworzone w roku 2013, pozwala każdej osobie wydać samodzielnie książkę, jak samo mówi jedynie w trzech krokach - jest to napisanie bądź wgranie swojej książki w formacie doc, bądź pdf do Ridero, następnie przechodzimy do wyboru czy też stworzenia okładki, podpisania autorów / projektantów jej i też ilustracji w książce jeśli oczywiście owe są a ostatnim krokiem natomiast jest ustalenie ceny swojej książki i opublikowanie jej w księgarniach internetowych. Dzięki tym trzem zaledwie krokom nasza książka jest już dostępna do kupienia! Jeszcze być może powiem trochę o własnych odczuciach - okładka miękka ( widoczna u mnie na zdjęciu) jest śliska i bardzo dobrze technicznie wykonana. Po lewej stronie okładki znajduje się takie zgrubienie ( linia ) co dodaje fajny dość efekt tej książce. Papier jest całkowicie biały, ilustracje wstawione w tym tomiku pięknie się prezentują. Nie ma żadnych śladów czy to po skanie czy zrobieniu zdjęć - można też ustalić gdzie dokładnie owe ilustracje będą się znajdować, czy to nad tekstem czy pod nim, a może i na osobnej stronie jeśli ich rozmiar na to pozwala. Niestety książki w Ridero są klejone, nie szyte, ale myślę że nie sprawia to dużego problemu, bo całość wychodzi według mnie i tak bardzo dobrze. Po opublikowaniu swojej książki w księgarniach, Ridero daje możliwość śledzenia jej zakupu, pokazuje ile zarobimy za jeden egzemplarz. Jedynym minusem jak dla mnie, do którego musiałam się przez jakiś czas przełamać jest wymóg tytułów - jeśli chcemy rozpocząć nowy rozdział czy też wiersz to musimy dać tytuł i jaki on by nie był, to strona nie może zostać rozpoczęta sama z siebie. Ridero też oferuje kilkanaście szablonów różniących się od siebie wielkością i czcionką tekstu, każdy znajdzie coś dla siebie ponieważ mamy wybór od poezji do prozy, po książeczki dziecięce i przygodowe, gdzie ten tekst jest już wtedy mniejszy, ładnie się go czyta i jest go z pewnością na stronie o wiele więcej, niż gdybyśmy mówili o książce dla dzieci.

Czy polecam serwis Ridero? Jak najbardziej tak, bo według mnie jest super opcją do spróbowania swoich sił w pisaniu i spełnieniu marzeń o tym, by zobaczyć swoje dzieło nie tylko na ekranie komputera ale i w postaci prawdziwej książki na papierze. Wydanie w Ridero nic nie kosztuje, bo to kupujący ponosi wszelkie koszty przy zakupie książki ,, na żądanie " - czyli dopiero kiedy jakaś osoba zamówi naszą książkę, to dopiero Ridero zaczyna ją drukować i wysyłać.

Zachęcam was też do sprawdzenia moich tomików w serwisie Ridero tutaj

Jak i sprawdzenia na stronie przeczytaj.pl w promocyjnej cenie:

http://przeczytaj.pl/papierowesny-220412.html

http://przeczytaj.pl/ciernie-220414.html







2 komentarze

  1. Ooo uwielbiam poezję, można ja kupić za granicą?

    Właśnie zaczęłam nowy blog, zapraszam do zajrzenia ;)
    https://zpolskidopolski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń