Parisian Style



Będąc we Francji na początku lutego, miałam pełną możliwość spojrzenia na styl paryski. Choć nie oglądałam się z każdą osobą, obok której przeszłam, mogę szczerze powiedzieć że górują tam przede wszystkim klasyczne ubrania, takie jak marynarki, męskie koszule, sweterki, długie płaszcze i spódnice głównie to ołówkowe, bądź do kostek. Kolorami najczęściej występującymi były to ciemne stonowane odcienie szarości, czerń i biel. W Paryżu dość trudno było spotkać osobę, ubraną w jaskrawe kolory i właśnie z taką stylizacją przychodzę dziś do was. Krótki szary sweterek w połączeniu z sukienką w kratę idealnie się ze soba komponuje. Tym razem odpuszczając sobie buty na obcasie, postanowiłam założyć płaskie, zwyczajne białe buty w których czuję się najlepiej. Jako że zima zdążyła opuścić nas już na dobre, w tej sesji nie zabrakło odrobiny kwiatów. Sweterek i sukienkę znajdziecie na sklepie zaful.com. Piszcie w komentarzach swoje opinie dotyczące stylizacji i czy wam też zdarzyło się przyjrzeć paryskiemu stylowi z bliska! 

KUPON NA ZAKUPY W ZAFUL!
Sukienka i sweterek, który właśnie mam na sobie w tym poście są świetnej jakości. Ubrania znajdujące się na sklepie okazują się być o wiele lepszej jakości, niż spotykam na zakupach w sieciówkach. Od dawna również zamawiam przez internet, omijając sklep taki jak Zara, Bershka, Cropp i tym podobne. Choć tutaj na zaful.com zapłacimy troszkę więcej pieniędzy, z pewnością mogę polecić ten sklep, jakość jego ubrań jak i różnorodność. Nie znajdziemy ich w żadnym innym sklepie, piękne pastelowe kolory i wzory wyróżniają się na tle innych. Galerie handlowe znikają przy nim w tyle. Sukienka jest z materiału, który mocno przylega do skóry, bez problemu może się rozciągnąć, dobrze się układa i nic się nie marszczy. Sweterek prócz na chłodniejsze dni idealnie spisze się podczas wiosny. 

Z okazji też współpracy z zaful.com mam dla was kupon z kodem, który możecie użyć by mieć zniżkę 15%. Kod rabatowy: : ZFACTION  

Buty/Shoes - H&M
Torebka/ Bag - DUNE






8 komentarze

  1. Ale wspaniala stylizacja! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja oraz zdjęcia 😊

    Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, kochana jestem zauroczona Twoją stylizacją! <3
    Zwłaszcza 3 zdjęcie jest niezwykle inspirujące.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, prosty i elegancki zestaw :D Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :3. Podobają mi się rękawy tego sweterka, ogólnie ładnie wygląda z tą sukienką ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie. Probowałaś może produktów z https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna młoda Dama.

    OdpowiedzUsuń