Let it snow / Lookbook Store







Kochani! 

W końcu po długiej przerwie i mojej nieobecności, wracam do was ze zdwojoną siłą pod koniec roku. Długo mnie tu nie było z powodu takiego, że byłam ostatnio strasznie zabiegana i niestety nie zdołałam znaleźć czasu nawet na napisanie krótkiego wpisu, jednak w nowym roku chciałabym wam to wynagrodzić. Mam nadzieję, że miło spędziliście święta i zorganizowaliście sobie fajnie sylwestra. Życzenia miałam okazję złożyć już na moim Instagramie, jednak i tutaj chciałabym życzyć wam tego co najlepsze, byście nowy rok przywitali z dobrą, pozytywną energią. Byście nie bali się podejmować ryzyka i pierwszego kroku w stronę, którą chcielibyście się udać. Ja z pewnością nowy rok powitam z ogromem pracy w sprawie wydania drugiej książki, o której będę tu pisać, wycieczką i zdaniem matury. I tym razem przychodzę do was w ostatnie dni grudnia z nową propozycją na stylizację. 
Futerko , które mam na sobie jest bardzo mięciutkie i wygodne. Piękna, ciemnoniebieska marynarka idealnie dla mnie się komponuje z białą koszulą pod spodem i szeroki szarymi spodniami. 

Niżej podaję wam linki do sklepu z którego pochodzi: 

Futerko/ Fur: TUTAJ
Marynarka/ Blazer: TUTAJ 
Sklep/ Lookbook Store: TUTAJ

Wiele rzeczy ze sklepu możecie znaleźć również na stronie Amazon! 


W komentarzach pod postem napiszcie kochani jak minęła wam Wigilia, co sądzicie o tej stylizacji przygotowanej dla was i jakie macie plany na Sylwestra? 















9 komentarze

  1. Zdjęcia urocze :) Wyglądasz bardzo ładnie 😊 Śliczne masz buciki ;) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! miło mi to słyszeć :) z chęcią zajrzę również do Ciebie!

      Usuń
  2. Love love love! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ujęcia! :)
    Powodzenia kochana w realizowaniu wszystkich planów na 2019 rok!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana! Mam nadzieję, że sylwester Ci się udał. Z chęcią zajrzę :)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia!
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gustownie Kochana <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalna sesja! Ile sniegu :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń