Daisy




Sweatshirt - TUTAJ 

Prawie połowa czerwca już za nami,a co się z tym wiąże - koniec roku szkolnego!
Koniec sprawdzianów i wstawiania o szóstej rano by tylko się nie spóźnić do szkoły. Wreszcie będziemy mogli się cieszyć dniami wolnymi od obowiązków by poświęcać czas na przyjemności. Będziemy mogli poświęcać nieograniczony czas na ćwiczenia i bieganie,nie będziemy mówić że jesteśmy zmęczeni szkołą.
Kochani,macie może jakieś plany na wakacje? Wyjazd,wycieczka,czy może zostajecie w domu?
Ja na pewno postaram się gdzieś wyjechać - gdzie? jeszcze nie wiem,ważne by się udało.

Ściskam mocno i życzę miłego weeknd bo ma być na prawdę gorąco! 




36 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz w tej bluzie, bardzo podobają mi się Twoje włosy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne spodenki. ^^
    http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie miejsce na zdjęcia! Masz super spodenki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodenki *.*

    gabrysiekrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing! Love the shorts and the sweatshirt! Great outfit!
    Obsessed Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. już nie mogę doczekać się wakacji ♥ genialna bluza i świetne zdjęcia

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na wakacje nie mam planów :) śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Those shorts are adorable! So cute!

    http://www.theaisleofstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się takie spodenki :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super look! spodenki skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Ja w wakacje planuję jakieś wyjazdy i pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prowadzisz cudownego bloga, estetyka mnie zachwyca!
    Zapraszam na konkurs do wygrania 120$ do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/

    jeżeli możesz kliknij w baner soufeel po prawej na moim blogu, z chęcią się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pojęcia, czy na w wakacje gdzieś pojadę. Z moimi rodzicami nigdy nic nie wiadomo, także z dnia na dzień mogę się spakować i wyjechać, haha.
    Fajnie wpasowałaś się ze zdjęciami do treści posta, piasek, plaża... :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. those shorts are so adorable....

    www.crazyaboutcolors.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym nad morzę i na prawdę zazdroszczę, że masz je na wyciągnięcie ręki!
    Piękne zdjęcia! xx

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : ''LIFE IS ART'' ! :)
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/06/life-is-art.html <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look, fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. na wakacje pewnie wybiorę się do Polski:)
    super blog, naprawdę mi się podoba, a co do zdjęć..są idealne:))
    zapraszam do mnie na nowy post : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta bluza! <3 Ślicznie wyglądasz i te Twoje włosy, ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w tym roku będę mieć okazje odwiedzić Bułgarię i już nie mogę się doczekać! Zakochałam się w zdjęciach! :)

    Zapraszam na konkurs fotograficzny :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. The shorts are so pretty!

    Love, Maria
    marieroget.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przyjemna sesja, masz śliczne włosy.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  22. Great outfit! the shorts is so cute, cool sweater <3

    http://aimeebustillo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety ja zostaję w domu chyba... teraz tyle popraw, chcę już wakacje... super stylizacja :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej to Ci zazdroszczę tej plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę wolnego, ja muszę pozdawać jeszcze kilka egzaminów, żeby mieć wakacje.. Śliczna stylizacja :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się udało spełnić wszystkie plany i wyjeżdżam na obóz do Hiszpanii, ale zanim to zrobię jadę na open'er festival. Więc wakacje zapowiadają się ciekawie :)
    Tak a propo wolnego i zbliżającego się końca roku. Jak Ci poszły egzaminy? :) Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, taka letnia. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w wakacje ide pierwszy raz do pracy sezonowej.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń