Summertime


Short - TUTAJ/CLICK 
Crop Top - TUTAJ/CLICK 
Shoes - Converse 


Po długich oczekiwaniach wszyscy doczekaliśmy się zakończenia roku szkolnego i upragnionych wakacji! Chyba jeszcze nigdy w życiu nie cieszyłam się aż tak z powodu wolnego, że w końcu będę miała cały dzień na to by znaleźć czas na wszystko, co chciałabym zrobić, nie ma już więcej wstawania o szóstej rano i przygotowywania się do szkoły,nie ma więcej sprawdzianów ani kartkówek,w końcu jest czas na odpoczynek i dobre wyspanie się!

Z wakacjami wiążą się podróże,ja jak pisałam kiedyś w faktach o sobie,nigdy nie byłam za granicą,w tym roku bardzo chciałabym spełnić swoje marzenie i gdzieś polecieć/wyjechać.
Przygotowałam sobie wyjazd sześciodniowy do Paryża i żeby choć odrobinę postarać się zrealizować ten plan znalazłam sobie prace-stanie przez sześć godzin w galerii nie jest moją ulubioną czynnością, jaką wykonuję,ale jak to się mówi "żadna praca nie hańbi". Cały nocleg,lot i wszystkie inne wydatki obliczyłam sama, bo tak według mnie jest najlepiej,można zaplanować sobie własny poszczególny dzień,co chce się zwiedzać,o które. Mam nadzieję, że uda mi się w te wakacje,nawet pod ich koniec polecieć gdzieś na parę dni.
Jakie wy macie plany na wakacje kochani? Macie już zaplanowany wyjazd/wycieczkę, czy może zostajecie w rodzinnym gronie w domu?
Z powodu psującej się pogody post pojawia się dopiero po tak długim czasie,mam nadzieję, że teraz będzie jedynie słońce,żadnego deszczu czy też zachmurzenia. Planuję również przefarbować sobie włosy,mimo że podoba mi się mój kolor i nie jedna osoba pytała się czy wcześniej farbowałam,mam uczucie, że muszę coś zmienić a zawsze chciałam mieć jasny blond wpadający jakby w biały,ale nad tym jeszcze mogę się zastanowić.
Jak minął wam ten rok,był ciężki czy może wszystko było po waszej myśli i rzadko się martwiliście?.
Życzę wam słonecznej niedzieli i pięknej pogody byśmy mogli udać się na plaże.
Co myślicie o zestawieniu ciemnych szortów z koronkowym cropem? Pasuje czy może zamienilibyście to na coś innego lub coś dodali? Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga?/


After long expectation we all we have a holiday! I think I never before I was so happy fot that I  finally had time for myself and good sleep, I finally will have time for do things that I couldn't when there was a school. There's no more test and getting up at six o'clock a.m, It's time for rest,sunbathing,and running!
If we talk about holiday,we talk about travel too,and I once write about this that I never  was abroad,and in this year I really want to,so I finally find job for me. I prepared a trip for six days for me and my sister to Paris. All accommodation, food, disneyland, fly I calculated and I hope my dream will come true and I see Paris. How your plan for vacation? Do you fly somewhere,or you just stay in home with your family?
Because bad weather post is so late, I wait for much sun without rain or overcast.
All the time I think to change my hair, I always wan to have light blonde,a lot of people say that I have a beautiful color but I think that I have to change something. How was the year to you? Is he was demanding or everything was on your thoughts? I must say that this year was for me very stressful but I did it and I'm proud of it.
What you think about short with white crop top - is from dresslink ( is amazing!)? Will you change something or add? And what you think about new appearance my blog?
Write in the comment! 










26 komentarze

  1. Zazdroszczę trochę tego wyjazdu do Paryża ;) ślicznie wyglądasz ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze wyjazdu. Dokładnie żadna praca nie hanbi. Super spodenki a bluzka nie podoba mi się.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obyś zarobiła na wymarzony wyjazd do Paryża :*
    I śliczny outfit :) Bardzo do twarzy ci w białym :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Mam miłą nadzieję, że i Ty mnie również odwiedzisz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh, ja jestem nad morzem, a tu pogoda beznadziejna. Oby się poprawiło.
    Piękne zdjęcia

    Blog (opowiadanie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz uroczo, naprawdę inspirujesz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku wycieczka do Paryża to moje marzenie ! Oby wszytko ci się udało tak jak sobie wymarzyłaś ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Podoba mi się ta stylizacja.
    www.zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie spodenki ciut za krótkie, ale ogólnie stylizacja bardzo mi się spodobała. :)
    Udanych wakacji w Paryżu! Cieszę się, że spełnisz swoje marzenie i pojedziesz za granicę, a na dodatek sama wszystko zaplanowałaś itp. Też bym tam chciała pojechać, ale niestety na to się nie zapowiada w najbliższym czasie.

    Słoneczne pozdrowienia! :*
    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny outfit :) Mi się marzy wyjazd do Hiszpanii, ale w tym roku niestety raczej nie uda mi się tego zrealizować ;/ Tobie życzę powodzenia w spełnianiu marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdzie nie wyjeżdżam, ale mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować plany. trzymam kciuki!
    udanych wakacji życzę! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw ! :-) Ale włosy ... PRZEurocze ! :-) Chętnie będę zaglądać, obserwujemy ? :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz mega! Okularki, włosy i bluzka są cudne!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bym chciałam kiedyś odwiedzić Paryż, zazdroszczę. Przepięknie wyglądasz,świetna stylizacja.
    Zapraszam do siebie,
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/07/wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  15. próbuję przeczytać post ale no się nie da bo napatrzeć się nie mogę ta Twoją bluzeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, bluzka cudowna! Zazdroszczę wyjazdu do Paryża :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi ta stylizacja naprawdę się podoba! Świetnie wyszłaś na zdjęciach! No i oczywiście zazdroszczę Ci wyjazdu do Paryża :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja a twoje włosy są piękne
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się strasznie cieszę że już wakacje! Co do wyjazdu to jeszcze nie jestem pewna, ale życzę udanego wyjazdu do Paryża! xx
    Piękne zdjęcia i świetne spodenki!

    Zapraszam na NOWY POST : ULUBIEŃCY CZERWCA!! ♥
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/07/ulubiency-czerwca.html <<

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the look, so pretty!
    Kisses xx

    http://californiamadness.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. TAAAAK, nareszcie wakacje! Jesteś mega śliczna i super stylizacja btw <3

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful blog! :) xxxx

    http://nouw.com/livetpamalta

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja, najbardziej podobają mi się twoje okulary *_* Paryż podobno super miasto, mam nadzieję że sama też się tam kiedyś wybiorę ;) Póki co wakacje spędzam w Kołobrzegu ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń