Illusion


KOCHANI ZAPRASZAM NA MÓJ DRUGI BLOG - 





Spodenki - TUTAJ
Podkolanówki  - TUTAJ


"Milczymy, gdy jesteśmy zadowoleni, nieszczęście popycha nas do pisania"





Na początku-wow! wiem, że przez prawie miesiąc nic nie zostało dodane na bloga, ale z przyczyny ta
Czy mieliście kiedyś takie uczucie, że coś was omija? Ogranicza? Że życie leci dalej, ale wy wciąż stoicie w miejscu i nie macie pojęcia co z tym zrobić. Spędzacie sekundy,minuty,godziny,dni na robienie rzeczy,które tak naprawdę są nam w życiu nie potrzebne,a jedynie marnujemy swój czas,bo cóż jedno jest pewne: nigdy nie wiesz ile czasu Ci pozostało. Przez kilka godzin dziennie siedzisz na internecie,lajkujesz posty na Facebooku, Instagramie,piszesz z ludźmi na Twitterze,gdy wtedy mógłbyś być gdzieś indziej.Doskwiera Ci uczucie, że ludzie,których znasz i są twoimi znajomymi/przyjaciółmi jedyne co robią to ograniczają Cię,nie dają ci swobody,wolności. Gdy ty starasz się jak możesz,oni udają, że Cię wtedy nie ma,ale ty nadal się za nimi uganiasz, bo są twoimi przyjaciółmi,bo znacie się kilka lat bla bla...stop! Pewne rzeczy czy znajomości,czynności, jakie dzień w dzień wykonujemy zabierają nam to, co jest dla nas najcenniejsze-wolność. Marnujemy czas i energię na to, co nam nie potrzebne.
Kiedyś,pewnego dnia przestałam robić to, co przed chwilą robiłam. Zamknęłam swoją książkę i skupiłam się na tym, co mnie otacza,na którzy ludzi siedzą obok mnie i doszłam do wniosku,że są oni jak dźwięk-zbyt głośni. Wszyscy siedzieli na portalach społecznościowych,obserwowali innych w internecie,
żyli w nim-a to daje nam wiele możliwości. W internecie możemy być kimkolwiek chcemy i robić cokolwiek chcemy,ale czy to wystarczy nam na bardzo długo? Ile zajmie nam czasu,żebyśmy stwierdzili, że to, co jest najlepsze w życiu-omija nas. Zamiast siedzenia na portalach moglibyśmy po prostu wyjść z domu,przejść się-podziwiać,rozmyślać,analizować. Myślę,że nie nic piękniejszego od zachodu słońca-żaden nie jest taki sam,każdy różni się czymś od następnego,mogłabym siedzieć godzinami na zewnątrz by wpatrywać się w niebo i gwiazdy,wtedy dostrzegłabym, że nic mnie nie omija,że ten czas, który na to poświęcam jest tego wart. Uważam, że tak samo jest z ludźmi,nie wszyscy kogo spotkamy w swoim życiu okażą się dla nas dobrymi,jedni nam dają,inni zabierają,sprawiają że jesteśmy szczęśliwi, ale i smutni,doprowadzają nas do płaczu i gniewu,są przy nas na chwilę, a niektórzy na parę lat,miesięcy.
Są też tacy,którzy są nie stali. Niby są,niby się z nimi przyjaźnimy,ale jednak ich nie ma. Kiedy piszemy-nie odpisują,kiedy dzwonimy-nie odbiorą,kiedy czekamy aż zapytają co u nas-oni wciąż mówią o sobie w kółko i w kółko. Przez to czujemy się że się dusimy,jakbyśmy byli uwięzieni w klatce bez wyjścia. Mamy ich dość,lecz nie potrafimy z nich zrezygnować,przykładamy się do tego kilkanaście razy,raz za razem, ale wciąż nie potrafimy zrobić kroku w przód. Czasem po prostu musimy pomyśleć czego oczekujemy od siebie i od innych. Jeśli nie spełniają naszych oczekiwań - myślę że nie zasługują na nasz czas, jaki im poświęcamy.
Jedni o tym piszą,mówią,znajdą się też tacy, którzy to przemilczą-nie tylko będą okłamywać tych,którzy wyniszczają ich od środka i sprawiają że mają dość,oni będą okłamywać samego siebie.
Czasem warto usiąść i pomyśleć nad tym, czy wszystko, co wykonujemy w naszym życiu i jak postępujemy-jest takie, jakie chcielibyśmy by było. Czasami jedna mała zmiana,może sprawić że nasze życie będzie o wiele lepsze.

 





19 komentarze

  1. Zdjęcia są świetne. Stylizacja mi się mega spodobała, a szczególnie kurtka przypadła mi do gustu :)
    A co do postu w stu procentach się z tobą zgadzam :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie teraz mam taki okres w Życiu, że stoję w miejscu, ale wierzę, że niedługo to się zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, zgadzam się z tym, że niektórzy nas ograniczają, staram się ograniczać kontakty z takimi osobami, chociaż nie ukrywam, że je lubię, więc czasem fajnie jest się spotkać :) Świetne zdjęcia! Bardzo spodobał mi się Twój blog i chętnie będę częściej wpadać, dlatego też obserwuję :) http://kreatywniejszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia ♥ Niestety wiem o czym piszesz :/ sama do niedawna byłam takim "więźniem" w znajomości...

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam takie dni nie raz, że czułam, jakby mi uciekało życie. Ale wlasnie mam tak, ze jak coś robię, to czuję, że czasu nie manuję :) znajomości o ktorych wspomnialas w ostatnim akapicie przeżył kiedys chyba każdy. Ważne, by się uwolnić od toksycznych ludzi ;) a wygladasz zajebiscie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, zapraszam do mnie ! ;)
    http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. Nie powinniśmy trzymać z ludźmi którzy nas ograniczają. Pozdrawiam. :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ^^
    bardzo mi się podoba ich kompozycja i to jak są przerobione, te łączenia są super!

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz swietnie :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/06/delete.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tym, że jedna rzecz może zmienić wiele ;) Często czuje, że coś mnie ogranicza i wtedy staram się wyrwać od tego, chociaż nawet jeśli wiąże się to z zerwaniem jakiejś znajomości, to warto to zrobić, gdyż taki związek może nas wyniszczać ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się katana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zmiany sa super!

    ciekawie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisany post! Zgadzam się, że czasami musimy sobie odpuścić pewne osoby, rzeczy, czy czynności, aby ruszyć do przodu :)
    Piękne zdjęcia! xx

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : LANA DEL REY - MY INSPIRATIONS!
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/06/lana-del-rey-my-inspirations.html <<

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super wyglądasz, świetna stylówa :)
    obserwuję na GFC i lookbook, mam nadzieję, że wrócisz :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :* Zapraszam do mnie!
    Kliknij w linki a twój blog znajdzie się w następnym poście :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe połączenie :)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam :*
    http://paaulina-pauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygladasz.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń