Little Spring with Lookbook Store!

https://www.lookbookstore.co/products/white-notch-lapel-double-breasted-blazer?utm_source=Irecommend&utm_medium=Blog&utm_campaign=Aleksandra-LC85174-1-003




Bordowa Marynarka to z pewnością jedna z tych rzeczy, których od lat nie widziałam w swojej szafie, bo po prostu jakoś tak zawsze brakowało mi czasu na zaopatrzenie się w jedną z nich. Czasem też myślałam, że w tym kolorze nie do końca będzie mi dobrze, czy też będzie się on zwyczajnie gryźć z czymś innym, jednak po długich przemyśleniach w końcu zdecydowałam się na nią! I mogę szczerze przyznać, nie żałuję, ponieważ marynarka, którą u mnie po części można również nosić prawie też jako taki wiosenny płaszczyk, ponieważ wzięłam rozmiar większy niż zazwyczaj noszę, czyli rozmiar M, idealnie się sprawdził ze sklepu Lookbook. Marynarka z tego sklepu pięknie leży, jest wykonana z naprawdę świetnego materiału, niestety kieszenie są po prostu takim dodatkiem, nie są one prawdziwe, natomiast mi to w zupełności nie przeszkadza, ponieważ to cudeńko wynagradza mi to przepięknym odcieniem bordowego, który sami możecie właśnie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Jestem ogromnie zadowolona, że po tak długim czasie w końcu zdecydowałam się na marynarkę w kolorze bordowym, bo wszystko tutaj pięknie leży. Fajnym dodatkiem będą do niej kozaki za kolano, w moim przypadku są one klasyczne, czarne. Dodatkowo mam również torebkę, która pochodzi ze sklepu Ryłko i sukienkę w kratę z jednej perełki na mojej liście najlepszych sklepów internetowych, czyli Zaful.


Blazer / Marynarka ( Lookbook Store) - TUTAJ 
Shoes/ Kozaki Czarne  ( Deezee ) - TUTAJ 
Bag / Torebka ( Ryłko)  TUTAJ

Zachęcam was serdecznie do komentowania wpisu, co sądzicie o tej stylizacja, czy Wam się podoba czy też wolelibyście złączyć marynarkę z zupełnie czymś innym, piszcie swoje propozycje!




https://www.lookbookstore.co/products/white-notch-lapel-double-breasted-blazer?utm_source=Irecommend&utm_medium=Blog&utm_campaign=Aleksandra-LC85174-1-003



1 komentarze