Spend a little time with Zaful!



https://eur.zaful.com/drop-shoulder-cable-knit-turtleneck-chunky-sweater-p_606024.html




Witam wszystkich!


W końcu zawitała do nas lepsza pogoda, bo mimo że wiosna już prawie za oknem, na niebie jest ciągle pochmurno, co po części utrudnia mi złapania dla was dobrych zdjęć, jednak jak widać w końcu mi się udało. W tym poście mam dla was klasyczny zestaw, składający się z czarnego dołu czyli spodni z wysokim stanem, do tego sweterek w odcieni oliwkowym i na wierzch połączony z jeansową kataną z długimi rękawami. Torebki z marki Dune w kolorze mlecznej czekolady idealnie jak dla mnie komponuje się szczególnie ze sweterkiem. Nie do końca jestem fanką wysokich butów, dlatego tu postanowiłam postawić na płaskie, białe z H&M.

Napiszcie pod postem czy tak samo jak ja, nie możecie doczekać się wiosny kochani? I czy macie w swojej szafie coś w odcieniu oliwkowym, czy zbytnio nie przepadacie za tym kolorem?
I co najważniejsze, jak podoba wam się stylizacja? Z miłą chęcią poczytam wasze opinie!

Pamiętajcie, że możecie również znaleźć mnie na instagramie jak i na stronie na facebook.



SWETER/ SWEATER  : ZAFUL
SPODNIE/ BOTTOMS  : STRADIVARIUS
BUTY/ SHOES : H&M 
TOREBKA/ BAG: DUNE



3 komentarze