Sunny Sunday







We wcześniejszym poście powitałam Was ze stylizacją, w której miałam nałożoną na siebie przepiękną marynarkę w kolorze bordowym, którą pokochałam całym swoim sercem, natomiast dziś przychodzę z propozycją połączenia marynarki w kolorze białym, rzecz jasna z tego samego sklepu czyli Lookbook Store. Jest to u mnie klasyczne połączenie, czyli biel z czernią plus kolorowy dodatek, czyli ciemno brązowa torebka marki Dune London . Do białej marynarki postanowiłam dołączyć czarne klasyczne spodnie, do tego czarny sweter z długimi rękawami i białymi butami marki Converse. Całość dla mnie prezentuje się bardzo elegancko i klasycznie. Nie ma tu zabawy kolorami, jednakże nie odejmuje to stylizacji, wręcz przeciwnie, dodaje uroku. 

Napiszcie w komentarzach, czy w waszej szafie również znajduje się biała marynarka, czy jednak stawiacie na może inny kolor? Którą ze stylizacji wolicie? W której marynarce wyglądam lepiej? I oczywiście wspomnijcie, jak minął wam ostatni weekend! 

Pants/ Spodnie ( Stradivarius) 
Shoes / Buty ( Converse) 

















4 komentarze

  1. Ten zestaw mi sie podoba :) buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw, bardzo na TAK!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, uwielbiam takie klasyczne połączenia :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń