Pixboook - personalizowany fotokalendarz i fotoksiążka




Z okazji zbliżających się już niedługo świąt, a także pojawienia się małej pociechy w mojej rodzinie (siostrzenicy) nie mogłam nie ulec pokusie, by już od samego początku umieścić jej pierwsze chwile na zdjęciach czy filmach, ponieważ widok takiego maleństwa potrafi nie jednej osobie roztopić serce, i jak również wiecie, uwielbiam drukować zdjęcia, kolekcjonować ważne chwile dla mnie w moim życiu, zbierać niektóre na pamiątkę, wieszać je na ścianie czy też wkładać do albumu i przeglądać z wielkim uśmiechem wspominając.
I tu z pomocą przyszło Pixbook - strona umożliwiająca nam stworzenie własnej fotoksiążki i fotokalendarza jaki nam się tylko może zamarzyć. Jest to idealny prezent dla drugiej połówki, członka rodziny czy znajomego, by umieścić w fotoksiążce najlepsze chwile za pomocą zdjęć. Piękna, twarda oprawa, przejrzyste kartki, wspaniała jakość zdjęć...to wszystko oferuje nam Pixbook!  
Możemy stworzyć na stronie każdego rodzaju książkę, bądź fotokalendarz i oba dostępne są w kilku rozmiarach.
.
Przeglądając te zdjęcia wcześniej, nie mogłam nie ulec pokusie by nie umieścić ich wydrukowanych w jakiejś książce czy albumie i wpadając na Pixbook, byłam pod wielkim wrażeniem jakości i wykonania.
Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu, który właśnie chciałabym wam przedstawić poniżej.
 Bardzo go polecam i oczywiście zachęcam do stworzenia takiej fotoksiążki jako fajny prezent na jakąś okazję.










3 komentarze

  1. Rewelacyjna pamiatka albo po prostu prezent ;) buziaki, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i zgadzam się z 'KATSUUMI', że rewelacyjna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki fotokalendarz spersonalizowany to świetna rzecz, też sobie chcę zamówić. Spóźniona trochę jestem bo już styczeń, ale to nic ;)

    OdpowiedzUsuń