Holiday


♡♡♡

Sukienka  - KLIK 

Klikamy w linki -

Biała sukienka  - KLIK

Różowa sukienka - KLIK 



    Nareszcie doczekaliśmy się wakacji, by wszyscy mogliodpocząć od nauki, sprawdzianów, czy też wstawania wcześnie rano, by teraz porządnie się wyspać i z przyjemnością spędzić cały dzień po za domem na plaży czy też ze znajomymi. Pogoda nie jest na razie najlepsza, i czekam aż się poprawi bo w te wakacje muszę się porządnie opalić. Ja oczywiście też strasznie cieszę się z tego powodu, ponieważ będę miała trochę wolnego dla siebie, czy też więcej czasu na ćwiczenia a to mi się bardzo przyda, u mnie oceny są nawet dobra, mimo iż mogły być lepsze gdybym tylko chciała to jestem z nich zadowolona a w przyszłym roku na pewno się bardziej przyłożę, wy pewnie też jesteście zadowoleni ze swoich ocen, ja niestety na razie siedzę w domu lub biegam, czy też chodzę na plażę, czy gdzieś jadę tego do końca nie wiem, poczekam to zobaczę, a jak jest z Wami wyjeżdżacie gdzieś w te wakacje ?  



Chętnych do przeczytania nowej recenzji książki na moim drugim blogu zapraszam niżej poprzez kliknięcie 



35 komentarze

  1. Ja jadę nad morze i prawdopodobnie do Holandii.
    Chyba każdy cieszy się, że są już wakacje- nareszcie odpoczynek. Moje oceny mnie na szczęście zadowoliły :-)
    Ps. śliczna sukienka
    in-a-world-full-of-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this cute dress ♥

    I would like to invite you to my giveaway on my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ty pięknie wyglądasz !
    Ja jadę na obóz nad jezioro.
    Czekam na kolejną notkę.
    Buziaki
    Selinka :*

    http://madameselene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja. ;)
    Osobiście uważam, że w pierwszym zdaniu które napisałaś w tej notce jest za wiele oczekiwania. Według mnie zdanie "Nareszcie DOCZEKALIŚMY się długo OCZEKIWANYCH wakacji, na które wszyscy od dawna CZEKALI by..." zawiera zbyt dużo słów pokrewnych od CZEKAĆ.
    Pozdrawiam
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym, pisałam to niestety na szybko, jednak już poprawiłam, dziękuję że i tak to zauważyłaś i dzięki wielkie :)

      Usuń
  5. Śliczna jest ta sukienka, tylko strasznie króciutka :)
    Ja jestem w miarę zadowolona z moich ocen, choć wiadomo, że zawsze mogło być lepiej. A na wakacje nie wybieram się w żadną dłuższą podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę się opalić ;) śliczne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta sukienka :)

    nowy post ! http://juleque.blogspot.com/2014/07/033-marbled-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia, śliczna sukienka, śliczna ty *.*
    ja wakacje spędzam w pobliżu domu i również mam zamiar się wreszcie opalić :)
    zapraszam :) krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. mega zdjęcie, seksowna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Też czekam na pogodę.. A raczej na 35 stopniowe upały :D
    Śliczna Sukienka ! Piękne zdjęcia ! :3

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka prześliczna sukienka *-*
    Dołączam do obserwatorów :))

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka! prześlicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, what a fabulous collection of mini dresses. I am damm sure womens will love your collection of mini dresses products. They are looking fashionable I will make sure to calculate them for my new products once I'm updating with my current store. So that I can earn more business with the help of jewelry. Check this website www.gkfashionstore.com for collection of handbags, dresses and footwear products for womens.

    OdpowiedzUsuń