h3.post-title {text-align:center;}

FOLLOWERS

niedziela, 10 maja 2015

English breakfast - Sniadanie angielskie



Smażone jajka,bekon,pomidory... Typowo angielskie śniadanie!
Przyznam że nigdy nie jadłam boczku na kanapkach,tak jak na podają to w różnych knajpach,czy też barach i po długim namyśle stwierdziłam, że czemu nie zrobić sobie takiego śniadania! Wprawdzie nigdy nie miałam okazji zjeść prawdziwego angielskiego śniadania,więc postanowiłam spróbować i wyszło przepysznie! Jedynym składnikiem którego brakowała u mnie była fasolka,ja nie miałam na nią ochotę,a kanapka jaka mi wyszła była na prawdę pożywna bez tej fasolki.

Składniki których potrzebujemy:
 1 Jajko
 1 Pomidor
Parę plastrów sera
Parę plastrów bekonu
2 kromki chleba

Na początku zajęłam się smażeniem bekonu na patelni bez żadnego tłuszczu,jak później się okazało. Następnie kromki chleba z serem na wierzchu podpiekłam na specjalnej patelni do grillowania, zrobiłam jajko sadzone,i pokroiłam pomidora w plastry. Gdy chleb był już gotowy, a ser się rozpuścił kładziemy na  to pomidora w plastrach,później jajko sadzone,bekon i druga kromka chleba. Do tego przyprawy jak bazylia,pieprz,i papryka.Do takiej kanapki idealnie nada się woda z cytryną,czy też bez.
Wykonanie nie zajmuję zbyt dużo czasu,a kanapka jest na prawdę pyszna! 











38 komentarzy:

  1. Jak pięknie wygląda <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie takie śniadania są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że nie jem takiego codziennie,było przepyszne :)

      Usuń
  3. oj tak, tościk rewelacja! Ostatnio byłam w Londynie na kilka dni i jadłam takie typowe angielskie śniadanie z fasolką, jajkiem oraz kiełbaskami i bekonem, nie jest ono może najlżejsze, ale za to jakie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pychota ♥ Mam nadzieję że w Londynie miło spędziłaś czas :)

      Usuń
  4. Mmm, uwielbiam takie śniadania! Ale zamiast wody, wypiłabym chyba herbatę.

    Obserwuję i zapraszam
    polgiaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda smacznie :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie to śniadanko ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wygląda, chętnie bym zjadła takie śniadanko :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i również pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. Na prawdę smakowicie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie! Jednak wygląda dosyć tłusto i średnio zdrowo, czyli tak jak Anglicy jedzą, chyba nie dla mnie. Ale spróbować bym chciała. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłuste faktycznie jest,ale raz można spróbować :)

      Usuń
  10. pycha ♥ chociaż nie lubię takiego rzadkiego jajka ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się to prezentuje, chętnie zjadłabym takie śniadanie :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić samemu bo na prawdę pyszne! :)

      Usuń
  13. bardzo smakowicie wyglada
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie! Na pewno któregoś wolnego poranka wypróbuję takie śniadanko, bo też mam właśnie na takie ochotę! :)

    Zapraszam na NOWEGO POSTA : WIOSENNIE! :)
    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/05/wiosennie.html <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam! Ja czasem jestem na ofercie śniadaniowej w Mc i tam biorę sobie tost z bekonem i jajkiem więc mogę powiedzieć, że jest pyszne, ale sama sobie tego nigdy nie robiłam. Teraz chyba kiedy znajdę czas zrobię sobie takie pyszne śniadanko! :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam samemu zrobić!

      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Anonimowy11 maja, 2015

    Ale raczej nie jest to śniadanie dla osoby dbającej o linię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,ale nie jest to też śniadanie które sprawi że od razu przytyjemy :)

      Usuń
  17. Wygląda super, tylko tego pomidora bym usunęła, bo nie lubię :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każdy lubi coś innego :)

      Usuń
  18. Uwielbiam takie śniadania. Są najlepsze ^^
    Bardzo ładny wygląd bloga :)

    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń