h3.post-title {text-align:center;}

FOLLOWERS

piątek, 13 marca 2015

THE HONEYMOON TOUR


                                   


♡♡♡

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 

Hey Lovies!
So is officially Friday,and I'm soo happy,because I love weekend,it's time for break from school,teachers.people school,study,and you have all the time for yourself and your family.
In this post I wanna show you The Honeymoon Tour Ariana Grande and I guess they're awesome!
I really love her,and i think that she's amazing,she have a beautiful,strong voice,I like her style,and I dream to go to the her concert with my sister, to see this everything,have a chance to listen her to the live.I hope that you like this post,and tell me what you think about Ariana,do you like her,or maybe not? Do you listing her music,or do you like something else? Have a nice weekend and to the next ♡/


Hej Kochani!
Więc oficjalnie jest piątek, z czego strasznie się cieszę,bo w końcu mam czas dla siebie i rodziny,mogę odpocząć od nauki,sprawdzianów,nauczycieli i całej reszty.W tej notce chciałabym Wam pokazać zdjęcia z występów Ariany The Honeymoon Tour,i uważam że są niesamowite.Bardzo lubię Arianę,słucham jej muzyki,ma świetny głos,idealny do śpiewania,uwielbiam jej styl, i marzę by pojechać na jej koncert,i posłuchać jej na żywo,zobaczyć ją.Mam nadzieję że post Wam się spodoba,w komenatrzu możecie powiedzieć co o niej sądzicie,czy ją lubicie i słuchacie może jej muzyki,czy może nie za bardzo i wolicie kogoś innego? W każdym razie życzę miłego weekendu i do następnej notki! 

♡ ♡ ♡ 




















43 komentarze:

  1. Ariana jest świetna!
    O tak, najbardziej uwielbiam piatek! Tuz po powrocie ze szkole nie trzeba sie przejmowac czy na jutro jest cos zadane. Mozna pozwolic sobie na wiele rzeczy i to jest w tym najlepsze! :)
    Pozdrawiam! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w zupełności ! : )

      Usuń
  2. Nie słucham jej piosenek, ale muszę przyznać. Jest piękna!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust muzyczny,piękna jest :)

      Usuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za nią , jako za osobą, ale niektóre jej piosenki mi się mega podobają, Życzę Ci abyś pojechała na jej koncert :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło z Twojej strony,dziękuję Ci bardzo! :D i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Lubię ją,ale na niektórych zdjęciach wygląda jak słodka-idiotka. Jej głos nie jest najgorszy, jestem wielką fanką jej stylu - z serialu victorious gdzie gra Cat.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. również lubię jej głos, ma świetne piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Ariane Grandę! Ma piękny głos <3

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ariana <3 Uwialbiam Ariane, a zdięcia z jej koncertów są cudowne :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ją lubię. Nie dość, że jest bardzo utalentowana i skromna, jak na gwiazdę, to jeszcze piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love it! Ariana Grande has in amazing voice! <3

    Kisses from Mexico,
    Vianey

    http://whenvianeymetjane.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. i love ariadna grande! she's amazing! and inspiriting!
    I have a new post if you want to see it :)
    ---> Fashion Blog: The Silver Feline

    OdpowiedzUsuń
  12. Ariana jest chyba jedyną gwiazdą, której się udało wyjść ze stacji dla dzieci i zacząć karierę na poziomie swojego wieku bez skandali. To już wystarczający powód by ją lubić :D

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks like a lot of fun dude, I love concerts!!

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra outfity! bardzo ją lubię :) mam nadzieję, że uda ci się kiedyś pojechać na koncert :*

    OdpowiedzUsuń
  15. A Ja też ją lubię, wydaje się być niezwykle sympatyczna :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej, ja z chęcią będę tu zaglądać! :)
    U mnie nowy post o pielęgnacji cery wymagającej
    www.camesss.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słucham jej, preferuję inny gust muzyczny:) Ale bardzo lubię jej styl ubierania się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chciałabyś zobaczyć,to mam na blogu post jak ubrać się właśnie jak Ariana :)

      Usuń
  17. Słucham raczej rocka, ale przyznam, że Ariana świetnie śpiewa. Na początku około 3 lat temu poznałam ją, ale tylko jako aktorkę. Niedawno przesłuchałam kilka jej kawałków i naprawdę spodobał mi się jej głos. ;)

    czternasta26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam! : ) byłam zaskoczona że wybije się aż tak :D

      Usuń
  18. Lubię ją, ma super głos , styl:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez ja lubie, ale nie jestem jej mega wielka fanka.:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ariana jest królową sceny, ma cudowny głos i jest przepiękna! Uwielbiam jej piosenki i strasznie chciałbym ją zobaczyć, a co dopiero pojechać na jej koncert czy na M&G z nią. W listopadzie jadę do Londynu m.in. do muzeum figur woskowych, one wyglądają jak żywe, pewnie jak ją zobaczę to się popłaczę.

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Arianę! Ma cudowny głos, wspaniałe piosenki, i jest najpiękniejsza! Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się pojechać na jej koncert i spełnisz marzenia. Ja będę miała okazję jechać do Berlina na jej koncert. Już się nie mogę doczekać!
    Obserwuję, cudowny blog:)
    http://stay-strong-my-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń