h3.post-title {text-align:center;}

FOLLOWERS

sobota, 28 marca 2015

Banana fritters with smoothie - Placuszki bananowe! ♡



Placuszki bananowe! - zdrowe,pyszne,i w sam raz na śniadanie ♡ Już od dawna zamierzałam je zrobić,ale nigdy jakoś nie miałam czasu lub zapomniałam o składnikach,i z placuszków nic nie wyszło.Pierwszy raz gdy je zrobiłam,zapomniałam całkowicie by zmielić płatki owsiane i wyszły one,no niezbyt dobre.Dopiero za drugim razem się za to wzięłam,i wyszły przepyszne! Myślałam że będą niedobre,a ludzie jedzą je tylko dlatego iż są zdrowe,ale okazały się kolejną niesamowicie dobrą przekąską! Na placuszki na prawdę nie trzeba dużo,wystarczy parę składników i na prawdę można się porządnie najeść. Rano,czy też gdy jemy je pod wieczór,dobrze jest napić się czegoś zdrowego,ja wprost ubóstwiam smoothie,i tym razem wykonałam je ze szpinaka i jabłka. Jak zwykle,napiszę wam przepis na to pyszne śniadanie,byście mogli je wypróbować,i napisać co sądzicie.

Składniki do przygotowania placuszków bananowych:
1 - 2 banany - ilość bananów zależy od ilości placuszków jakiej chcecie zrobić,ale też od smaku jaki chcecie uzyskać,jeśli weźmiecie dwa,placuszki będą bardziej bananowe,złociste i wyjdzie wam ich o parę więcej,ale to też zależy od wielkości,jaką będziecie robić.Ja proponuję 1,ponieważ zapewniam Was,najecie się.

1 jajko

1 - 1,5 łyżeczki zmielonych płatków górskich - nie błyskawicznych,ponieważ zawierają one mniej wartości odżywczych niż te zwykłe

Sposób przygotowania: 
Kroimy banana do miski w plasterki,ważne by miska miała dobre dno i boki,ponieważ trzeba go rozgnieść widelcem do konsystencji " papki ".
Następnie dodajemy łyżeczkę,czy też półtora zmielonych otrębów,jeśli myślicie że jest to za mało,śmiało dodajcie odrobinę więcej.Gdy już zmieszamy ze sobą banana i płatki,dodajemy jajko i mieszamy do uzyskania dość rzadkiej konsystencji,by nie było to zbyt bardzo wodniste.
Lejemy olej na patelnię,nie za mało,ponieważ placuszki mogą się szybciej smażyć,a nawet zrobić się  podeszwa,na średnim ogniu,nakładamy łyżką lub czymś co wybierzecie,porcje na patelnię.Nie mam pojęcia jak z czasem,myślę że około po 30 sekundach ja je przewracam na drugą stronę,Wy musicie co chwilkę zerknąć by upewnić się czy placuszki zrobiły się już złociste,lub po prostu poczekać aż boki będą się odrywać,i będzie widoczne że również są już złociste.
Placuszki gotowe!.

Składniki do smoothie:
Garstka umytego,świeżego szpinaku 
1 jabłko 
odrobina wody
Niestety nie powiem wam czy dodałam też pomarańczy,ponieważ nie pamiętam,ale jeśli Wy macie pomarańcz,czy też uważacie że po dodaniu jej,będzie lepiej,bo ja już tak piłam,i mogę przyznać że jest pyszne,to oczywiście dodajcie.

Sposób przygotowania: 
Kroimy jabłko w kostkę,dodajemy szpinak i odrobinę wodę,następnie blendujemy.
Pyszne śniadanie gotowe w zaledwie kilkanaście minut!.

Mnie złapała choroba i katar przez zbliżającą się wiosnę ( alergia). 
Mam nadzieję że u Was zdrowie i humor dopisuje.
Życzę Wam miłego weekendu,i myślę że spodoba Wam się przepis oraz że postanowicie go wykorzystać ♡/


Hey! 
Banana fritters! - Healthy, delicious,and perfect for breakfast! 
For a long time I was going to do them,but I never have a time,or I forget about ingredients, and nothing came of it. The first time when i did it,I completely forget  to grind oatmeal and they came out, well not very good for me.It was only the second time when I did it,adn they came delicious. I thought they will be not good, and people eat them only because they are healthy, but it turned out to be another amazing good snack! For fritters, you don't really need so much , just a few ingredients and you can really get a good eat.
Morning, or when we eat them in the evening, it is good to drink something healthy, I simply adore smoothie, and this time have performed with a spinach and apples.

Ingredients for the preparation of fritters banana:
1 - 2 bananas
1 egg
1 - 1.5 teaspoons of ground flakes mountain

Manner of preparing:
Cut the banana slices into a bowl,important that have a good bowl bottom and sides, because you have to mash it with a fork to the consistency of "mush".
Then add the a teaspoon or a half ground bran, if you think that it is not enough, go ahead and add the little bit more.when we mix together the banana and flakes, add egg and mix to a fairly thin consistency, to be was a not too very watery.
Pour oil into the pan, not too little, because fritters can quickly fry,and even make the sole.on medium heat, apply a spoon or something you choose, portions of into the pan.I don't know how about time, I think 30 seconds I have them fall over to the other side.You have to look every now and then to make sure fritters golden already done, or just wait until the sides will be distracted, and you will see that they are  already golden.
fritters ready!

The ingredients for a smoothie:
a handful of spinach
1 apple
a bit of water

Unfortunately, I will not tell you if I added too orange.Because, I don't remember, but if you want,you can add too orange.Put the diced apple, spinach and water,and all blend.

I caught the disease and a runny nose before the forthcoming spring (allergy).
I hope you are in in good health and humor.
Love u,and have a nice weekend! 



36 komentarzy:

  1. ale to pysznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis! :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeju ale mi smaka narobiłaś *__* muszę koniecznie je niedługo zrobić :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Smaczniutkie, pycha :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm chętnie wypróbuję! wygląda pysznie :3 buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podanie, wygląda super :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. chetnie wypróbuje przepis i sliczne zdjecia
    mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,czekam na opinię czy smakowały! :)

      Usuń
  8. Znam oba przepisy, jednak jeszcze z nich nie korzystałam. Może kiedyś. ;)
    Twoje placuszki przypominają mi placki ziemniaczane mojej babci. ;)

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam już placuszki bananowe, są pyszne :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, oba przepisy jak najbardziej do mnie trafiają:)

    Miłego dnia!
    { ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey!

    I really like your pictures and your blog is fantastic!

    Regards,



    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszności.

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę obawiam się co do smaku, ale wypróbuję! :)

    >> http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/04/ulubiency-lutego-i-marca.html <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam że też się obawiałam,ale są przepyszne! :)

      Usuń
  14. Przeglądanie takich postów wieczorem to nie jest dobry pomysł, bo mam ochotę je zrobić i zjeść w tej chwili :)
    Dodaję do zakładek przepis, jeśli zrobię, na pewno się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno są smaczne ; ) jeszcze nie mialam okazji próbować takich placuszków. obserwuje i zapraszam do siebie: http://rainy-wave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :) Są naprawdę pyszne i w dodatku zdrowe :)

      Usuń