h3.post-title {text-align:center;}

FOLLOWERS

środa, 4 lutego 2015

JUST DO IT.


Drugi miesiąc ćwiczeń jest już za mną, po każdym kolejnym treningu czuję się niesamowicie. Jest pełno siły i satysfakcji, że nareszcie postanowiłam zrobić coś porządnie i nie poddałam się, często po dwóch tygodniach straciłam motywację i robiłam sobie przerwę, względem czego musiałam zaczynać od nowa. Teraz minęły dwa tygodnie i jestem z siebie bardzo dumna. Wczoraj skończyłam trening o godzinie 23,trwa on zazwyczaj godzinę i nawet o tej godzinie czułam się po nim niesamowicie. Teraz mam ferie, co wiąże się z większa ilością czasu na trening. Jak Wam mijają ferie? Wyjeżdżacie gdzieś, czy może zostajecie w domu? Ja spędzam je w domu, na bieganiu, oglądaniu filmów i seriali, a także czytaniu książek, czyli robieniu tego, co uwielbiam.Przepis to owsianka z jagodami i malinami, do tego pomarańcze, i koktajl z pomarańczy, mango i bananów.
Życzę wszystkim udanych ferii, by spędzili je ze świetnym humorem, uśmiechem na twarzy, ulepili bałwana czy urządzili bitwę na śnieżki z przyjaciółmi. U mnie niestety śnieg jednego dnia jest, natomiast drugiego dnia już nie. I gdy jest, bardzo lubię wrzucać do niego mojego psa, wygląda jak mały śnieżny pies.









30 komentarzy:

  1. Dokładnie tak samo się czułam po ćwiczeniach, pełna energii, uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do życia :) Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia jak z tumblra! Piękne :)
    Owsianka wygląda mega smakowicie!
    Ja też własnie rozpoczęłam ferie.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/perfect-oodtspromowanie-blogow.html
    U mnie promowanie blogów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjecia jak z tumblra :D http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby ktoś przygotowywał mi tak piękne śniadania to pewnie bym wytrzymała bardzo długo, ale że jakoś nie mam cierpliwości do robienia jedzenia...
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, aż zachciało mi się jeść. Gratuluję, że już tyle wytrzymałaś z ćwiczeniami, jak zaczynam w tym miesiącu wszystko od początku, bo jednak teraz mam ogromną motywację zwłaszcza, że w tym roku wyjeżdżam na całe wakacje i idę do nowej szkoły. Zazdroszczę ferii, ja już do szkoły znowu muszę chodzić... Jakby cała Polska nie mogła mieć ferii w tym samym czasie :/ I jeszcze raz przepiękne zdjęcia :D
    www.iammayazurawek.wordpress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również muszę zacząć ćwiczyć bez przerw :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę następnych dwóch miesięcy ćwiczeń :D zresztą co ja mówię - jeszcze więcej ;) ja też staram się ćwiczyć ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby szło jak najlepiej, ja mam za sobą już 2 lata i 3 miesiace ćwiczeń :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto jest zrobić coś dla siebie. Ćwiczenia nie tylko zapewniają nam wymarzoną sylwetkę, ale także korzystnie wpływają na zdrowie psychiczne i fizyczne. Kiedyś natchnęłyśmy się na mądry cytat "Nie rezygnuj z czegoś tylko dlatego, że wymaga to dużo czasu, on i tak minie". Życzymy wytrwałości! Obserwujemy twojego bloga i czekamy na kolejne wpisy!
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też spędzam ferie w domu :) Ja ćwiczę od miesiąca ;)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zdjęcia niczym z tumblra, świetne są! :)
    Co do ferii, zaczynam je dopiero od 16 lutego, ale mi to wcale nie przeszkadza, a wręcz pasuje. Bo następne wolne dopiero na Wielkanoc, a po przerwie świątecznej jestem w miarę wypoczęta. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam. Ja skończyłam ferie ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję samo zaparcia, mnie to niestety nie wychodzi ;(
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko tak idealnie wygląda !
    Zdjecia cudne !

    Zapraszam !
    http://namedreams.blogspot.com/

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem Cię doskonale, też ćwiczę od jakiegoś miesiąca, a zwykle odechciewało mi się po zaledwie 2-3 dniach! : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tu smacznie! powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie jest ćwiczyć. :)
    Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://kajkams.blogspot.com/2015/02/cos-co-lubie-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  20. moje ferie zaczęły się i zamierzam poświęcić je na ćwiczenia ;) w końcu trzeba się kiedyś wziąć za siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale smakowicie to wygląda! Życzę wytrwałości w ćwiczeniach i zdrowym stylu życia :)

    N A T F O R A R T

    OdpowiedzUsuń
  22. Też życzę udanych ferii :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwa miesiące ćwiczeń - gratuluję wytrwałości ! A skoro ćwiczenia sprawiają Ci już przyjemność to z pewnością wytrwasz w nich o wiele dłużej . Cóż, ja niestety nie umiem się zmotywować do tego, by zacząć, zawsze mam jakąś wymówkę... ;)
    Mój lifestyle - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ćwiczę od stycznia. Były gorsze i lepsze momenty. Szkoła zabierała mi dużo treningów, dlatego zaniedbałam je głównie przez obowiązki, ale bardziej zrzuce to na moją organizację. Tobie zycze dużo, dużo wytrwałości i aby twoje ferie były paliwem na kolejne treningi dni tych powszednich bez żadnych przerw. Powodzenia :)

    http://dreamcom21.blogspot.com/ Od razu dodaje do obserwowanych, świtnie piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Też zaczęłam ćwiczyć,ale teraz kiedy mam ferie to pół dnia jestem na nartach,a drugie pół na basenie.
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w ćwiczeniach xx
    Też sama muszę się za to wziąć! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/02/how-to-destress.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowicie wygląda!
    Gratuluję wytrwałości ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda pysznie!!! ja niestety teraz jestem chora i znowu będzie trzeba zacząć ćwiczenia od nowa :( buziaki

    OdpowiedzUsuń