h3.post-title {text-align:center;}

FOLLOWERS

wtorek, 27 stycznia 2015

Get the Ariana Grande looks with Sheinside ♡


Hej Kochani 
Hej Kochani ♡

Planowałam zrobić ponowny kolaż z Sheinside,ubrań, które chciałabym mieć w następnym sezonie, lub takie, których długo szukałam, ale postanowiłam zrobić jednak dla Was post związany ze stylem Ariany Grande. Bardzo lubię Ariane i jej styl, bo nie raz wystarczy koronkowy top i długa spódnica, i dzięki temu można wyglądać naprawdę świetnie.
(Chodzi mi tu o ubieranie się też innych gwiazd np. Miley,sama ją lubię, i jej muzykę, ale po tym, co zaczęło się z nią dziać na scenie itd., bardzo mnie to zniechęciło do niej, ubiór,zachowanie, oczywiście każdy ma prawo robić co chce, ale według mnie są pewne granice, których nie powinno się przekraczać,szczególnie, wtedy kiedy ktoś bierze z ciebie przykład). Wracając do Ariany, jeśli jesteście fanami, czy też nie, lub po prostu lubicie Ariane, i jest taki moment, kiedy ktoś z Was chciałby ubrać się tak jak ona, lub podobnie, bo bardzo Was zainspirowała poszczególna inspiracja to ten post będzie dla Was idealny.Przyznam, że sporo się namęczyłam się by poszukać bardzo podobnych ubrań lub nawet niemal identycznych, ale warto było :)
Get the Ariana Grande look with Sheinside







Crop Top - TUTAJ








Spódniczka - TUTAJ










Crop Top - TUTAJ








Spodnie- TUTAJ






Crop Top - TUTAJ








Spodnie - TUTAJ






Crop Top - TUTAJ









Spódniczka - TUTAJ








Sweter - TUTAJ








Spodnie - TUTAJ




Crop Top - TUTAJ









Spódniczka - TUTAJ




Crop Top - TUTAJ






Spodnie- TUTAJ




Crop Top - TUTAJ









Spodenki - TUTAJ

Crop Top - TUTAJ









Spódniczka - TUTAJ



Sukienka - TUTAJ
















Sukienka- TUTAJ










Płaszcz - TUTAJ











Bluza - TUTAJ







Sweter- TUTAJ








46 komentarzy:

  1. U niej każdy crop top mi się podoba, są naprawdę cudowne. Mimo iż mnóstwo osób zachwala teraz jej urodę, jakoś ja się nią tak nie zachwycam. Jednak do ubioru się nie przyczepię bo samej mi się bardzo podoba :)

    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te rzeczy. ;) Uwielbiam sweterki z 'warkoczami' jak ten ostatni, bardzo przypadł mi do gustu. :))
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Arianę, ma świetny styl! :) Zwróć proszę uwagę na nadmiar przecinków bo to troszkę kłuje w oczy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecinki już usuwam,są dlatego iż pisałam ten post trzy razy i za każdym razem blogger strasznie mi ścinał,więc nie miałam jak tego usunąć aż w końcu opublikowałam tak,jak było : )

      Usuń
  4. Super pomysł na post, bardzo podoba mi się sama idea, jak i wykonanie! : )
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że jej styl jest ciekawy, aczkolwiek te stylizacje są bardzo proste. Czasem lubię bardziej zaszaleć ;)

    Pozdrawiam
    http://patriciaspoint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie to zrobilas :) :) takie zestawienie to cos innego, lepszego niz typowy kolaz :)

    www.xavilove.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) robiłam to pierwszy raz więc nie byłam pewna czy dobrze mi wyjdzie :)

      Usuń
  7. Popracuj troche nad tym jak piszesz, bo coś za dużo tych przecinków wstawiasz i to aż kuje w oczy c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam wyżej powód tych przecinków :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo fajny post :D
    http://miladyjodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie przygotowany post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre stylizacje nawet przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł,żeby coś takiego zrobić! :D
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham jej styl <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i oryginalny pomysł na posta z kolażem z Sheinside, nie wiedziałam takiego nigdzie! Widać, że bardzo się napracowałaś, na dodatek zrobiłaś aż tyle tych propozycji, ale na pewno było warto! :)
    Bardzo lubię styl Ariany Grande. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! prawda namęczyłam się trochę, i w dodatku bałam się że może być tych stylizacji za mało, ale jak widać starczyło :)

      Usuń
  14. ona we wszystkim świetnie wygląda:)
    http://damekatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I love her style a lot ♥

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko prawie identyczne, uwielbiam Ariane i jej styl <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na post.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo w moim guście :) fajny pomysł na post

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ;) ja uwielbiam Arianę i jej styl <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ariana!!! Dzięki za ten post!
    ___________________
    www.beautyadvisor.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie niektóre bardzo podobne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham styl Ariany!
    Od dawna szukałam takiego białego topu i tych jeansowych spodenek, więc dziękuję Ci z całego serducha za linki! ♥

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/2015/02/diy-zegar-scienny.html

    OdpowiedzUsuń