h3.post-title {text-align:center;}

FOLLOWERS

czwartek, 22 stycznia 2015

♡2015♡ - workout,healthy eating and find a moment for yourself!


                TUTAJ ZNAJDZIECIE ZAKŁADKĘ I BIDON :
      custom bookmarks



Po minionym roku przyszedł czas na zmierzenie się z nowym i zaplanowaniem nowych postanowień. Ja dążyłam do swoich zeszłorocznych i nadal starałam się ich trzymać jak najlepiej potrafię. 

ĆWICZENIA & ZDROWE ODŻYWIANIE & CZAS DLA SIEBIE 

Nowy rok umożliwia nam nowe możliwości,nowe postanowienia,plany,decyzje i wiele innych rzeczy.Od dawna planowałam zadbać o siebie,swój wygląd i wzięłam się ostro do ćwiczeń.Bieganie jest jedną z moich ulubionych form aktywności.Można przy tym się wyciszyć,skupić na jednym celu,dzięki temu zgubimy niepotrzebną tkankę tłuszczową,a to właśnie dzięki bieganiu gubi się ją najszybciej i najlepiej.
Bieganie wzmacnia charakter i silną wolę,jeśli odmówimy sobie coś jeden raz i nie pobiegniemy,nie pobiegniemy też za tydzień,dwa,trzy i co raz więcej będziemy odkładać tych dni,w których powinniśmy pobiegać,aż w końcu stracimy motywację i odechce nam się wszystkiego,na wskutek czego znów znajdziemy się na początku i będziemy musieli wszystko wykonywać od nowa. Ze mną tak właśnie było,nie raz odkładałam jeden dzień,później dwa,potem tydzień który zmienił się w dwa tygodnie i musiałam zaczynać od nowa,aż w końcu wzięłam się w garść i powtarzałam sobie w kółko przy każdym zwątpieniu przed ćwiczeniami,że skoro nie chce mi się dzisiejszego dnia ćwiczyć to po co robiłam to wcześniej? Po co dążyłam do celu skoro teraz chcę się wycofać? Dlatego postawiłam na swoje,i nawet gdy nie mam zaplanowanego dnia,a ćwiczenia muszę zrobić,zdarza się że robię je nawet o godzinie 22 by nie odpuścić i dążyć do swojego.Pamiętać też trzeba o zdrowym odżywianiu,nie znaczy to oczywiście że nie możemy nie jeść wszystkiego co ma w sobie cukier,możemy,ale należy to robić z umiarem.


SNAPMADE.COM 

Jako że biegam,a wiadomo że jeśli biega się więcej niż godzinę,powinno się mieć przy sobie coś do picia,dlatego na stronie SNAPMADE.COM ZROBIŁAM SWÓJ WŁASNY SPORTOWY BIDON,i jestem nim ogromnie zachwycona,nie myślałam że będzie tak świetnie wykonany. Bidon jest metalowy jak i sam napis,i nie jest nim naklejka dzięki czemu nigdy się nie zedrze.Jest bardzo wygodny podczas biegu,trzyma też ciepło przez długi czas.Biorę go do szkoły,i gdy idę biegać,myślę że jest to idealny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego,jeśli macie znajomego który lubi aktywnie ćwiczyć a nie wiecie co mu kupić,możecie zaprojektować mu własny bidon! Możecie napisać na nim co chcecie w wybranym stylu pisma lub wziąć napis z tumblr'a  czy innej strony i umieścić go w jaki tylko sposób chcecie,a także zdjęcie,obrazek itd.


Oprócz ćwiczeń i zdrowego odżywiania,ważną rzeczą jest czas dla siebie,warto spędzić kilka chwil przy dobrej książce i odciąć się od wszystkiego,by pogłębić się w ulubionej powieści.Zawsze miałam problem z zaznaczeniem strony,na której skończyłam daną książkę a zakładki w sklepie nigdy mi się nie podobały.Na stronie SNAPMADE.COM  znalazłam też możliwość zaprojektowania swojej własnej zakładki na książki,i byłam w siódmym niebie! Zakładka jest wykonana z metalu,nie twardego papieru dzięki czemu się nie pogniecie ani nie zagnie,jest bardzo lekka i można wybrać kolor obramowania,środek projektuje się samemu. Można umieścić tam wszystko jak w przypadku bidonu,ja wzięłam jeden z ulubionych cytatów,niestety nie pamiętam tytułu książki,bardzo lubię księżyc na niebie ( szczególnie zdjęcia) więc wszystko wspaniale się ze sobą zgrało i zakładka jest przepiękna!
Taką zakładkę również możecie podarować komuś bliskiego w prezencie,na przykład razem z książką w komplecie,mi bardzo spodobałby się taki prezent. Jeśli chcecie zobaczyć więcej różnych projektów to zapraszam na SNAPMADE.COM bo jest to niesamowita strona,gdzie można zrobić na prawdę wszystko i bardzo ją polecam. 

TUTAJ ZNAJDZIECIE ZAKŁADKĘ I BIDON :

      custom bookmarks
W tym roku życzę Wam dużo motywacji i mnóstwo energii na nowe postanowienia i dążenie do wyznaczonych celów ♡ 

Personalized Gifts custom bookmarks Snapmade

52 komentarze:

  1. Trzymam kciuki! Życzę również mnóstwa motywacji, bo to jest najważniejsze :)
    Muzę przyznać, że bidon oryginalny i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Tobie również życzę dużo motywacji do ćwiczeń ! :)

      Usuń
  2. bidon jest cudowny!
    Powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Również trzymam kciuki :) Dasz radę! :)

    Klikniesz u mnie chociaż w jeden link sheinside? Proszę, to dla mnie bardzo ważne :)
    http://rilseee.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty :) życzę wytrwałości, sama zbieram się do wzięcia za siebie, mam nadzieję, że uda mi się to wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i trzymam za Ciebie kciuki ♥ ! Najważniejsza jest wytrwałość i cierpliwość :)

      Usuń
  5. mmm ale zgłodniałam! Tzymam za ciebie kciuki, wytrwałość jest bardzo ważna :D

    Cieplutko zapraszam na rozdanie
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/01/rozdanie-z-foli.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwałość przede wszystkim ♥ Dziękuję bardzo ! :)

      Usuń
  6. Zakładka piękna. Drogie? ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka około 15 zł,ale musisz doliczyć koszt przesyłki :C ♥

      Usuń
  7. ja po ciąży biorę się ostro za siebie ;) fajnie że wspomniałaś o tym zdrowym odżywianiu , również chciałabym zacząć biegać
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ♥ post o bieganiu na blogu już mam,więc jeśli chcesz możesz spojrzeć : ) Życzę powodzenia i na pewno się uda ♥ wystarczy tylko chcieć a motywacja sama przyjdzie :)

      Usuń
  8. ja biorę się za siebie systematycznie już 2 lata, efekty sa -15 kg ;) i dużo cm mniej ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest silna wola! :) Jestem pod wrażeniem,ja dopiero 2 miesiące,ale powiem że cieszę się że nadal stawiam na swoje i nie przestaje ♥

      Usuń
  9. cudowne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia <3 I to co na zdjęciach :)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. też pomału zarażam się zdrowym stylem życia :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od pewnego czasu staram się wrócić do ćwiczeń ale niestety strasznie ciężko idzie.

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku możesz robić po 30 minut dziennie na przykład :) zaplanować sobie dzień tak byś miała chwilkę wolnego,a później pójdzie jak z górki :D Nie będziesz mogła przestać ♥

      Usuń
  13. śliczna zakładka i bidon :) ja muszę się nauczyć biegać... pysznie wygląda jedzonko :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! biegać nauczyć się jest łatwo :D buziaki również ♥

      Usuń
    2. P.S
      boski szablon! zakochałam się w nim :D

      Usuń
  14. Bardzo fajny post :) Śliczne zdjęcia. Ta sałatka wygląda uroczo i smacznie, muszę się zebrać i spróbować taką zrobić.
    Pozdrawiam i zapraszam na blog o kosmetykach :)
    http://patriciaspoint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się zakładka :)

    http://weraweronika.blogspot.com/2014/12/niespodzianka-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę niekończącej się motywacji ;) Bidon jest świetny. Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za wytrwałość i za dążenie do nowych, wyznaczonych celów ;)
    Oj taką sałatkę to bym sobie zjadła

    Zapraszam do mnie
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny ten bidon i śliczne buty, takie drobnostki wizualne idealnie motywują do ruszenia dupki :D Obserwuje! :)

    www.xavilove.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny i fajny blog i śliczne zdjęcia :)
    http://roxanneagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja co roku sobie postanawiam zdrowo żyć, i cwiczyć i dopiero w tym roku chyba wyjdzie mi to :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak fajnie że w końcu Ci się udało :) trzymam kciuki ♥

      Usuń
  21. Trzymam kciuki! :)
    Na pewno wyjdzie ci to na lepsze!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia, trzymam kciuki! Ja też zaczęłam bardziej o siebie dbać i codziennie wieczorem staram się zrobić te 20 minut ćwiczeń z Mel B :)
    http://damekatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczynam i również trzymam za Ciebie kciuki : )

      Usuń
  23. Ja również staram się dbać o formę i mam ten sam problem, bo ciągle wszystko odkładam na później, ale t=Twój post dał mi trochę do zrozumienia :)
    Ten bidon i zakładka są po prostu cudowne! Chyba się skuszę.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dasz radę wystarczy tylko trochę się zmotywować.Mam nadzieję że ci się uda :) trzymam kciuki

      Usuń
  24. Podasz przepis na sałatkę z tego zdjęcia? Wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń