h3.post-title {text-align:center;}

FOLLOWERS

czwartek, 11 grudnia 2014

Spinach pasta & tomato sauce



                 Szczęśliwa bo właśnie po testach,dzisiaj był ostatni dzień pisania próbnych testów gimnazjalnycH u mnie ,mimo iż plusem było to że nie miałam lekcji to jednak między godziną pierwszą pisania a drugą była przerwa która trwała półtora godziny. 
Według mnie to było za dużo czasu i mogli dać go mniej. Skoro już wróciłam do domu postanowiłam opublikować dla was kolejną notkę.Ten post jest kolejnym przepisem który również można zaliczyć do świątecznego, gdy byłam w sklepie znalazłam zielony makaron,a nigdy takiego wcześniej nie jadłam,i był to makaron szpinakowy przez co kolor jego był na początku ciemno zielony,po ugotowaniu przybrał natomiast  jaśniejszy kolor.Smak makaronu był gorzkawy przez szpinak ale nie za mocny. Nigdy nie lubiłam kupować sosów w słoikach bądź innych opakowaniach,dlatego robię je sama i pomyślałam by zrobić dla was takie danie,gdybyście nie mieli pomysłu na zrobienie fajnego obiadu,bądź kolacji i wypróbowali ten który ja przygotowałam,bo trwa to zaledwie parę minut ale jest na prawdę pyszne i w dodatku zdrowe.

Składniki:
* Makaron szpinakowy lub normalny jeśli ktoś woli 
* 2 pomidory 
* 1 lub połowa czerwonej papryki
* 1 ząbek czosnku 
* bazylia
* oregano
* pieprz
* papryczka chilli 
*odrobina wody

Na początku gotuję makaron,on był bardzo długi więc gotowałam go stopniowo,ponieważ nie chciałam go łamać. W chwili gdy makaron się gotuję,myjemy pomidory i kroimy w kostkę,to samo robimy z papryką oraz czosnkiem. Następnie wrzucamy wszystko do naczynia w którym będziemy robić sos i zblendować. Podczas tej czynności dodajemy przyprawy po trochu co chwilę by wszystko razem ze sobą wymieszać i dolewamy odrobiny wody ( jedna trzecia szklanki lun mniej ) by sos nie był za bardzo gęsty,ale też nie za rzadki. Gdy już makaron się ugotuje wyjmujemy go,odcedzamy i polewamy zimną wodą by się nie skleił,następnie nakładamy na talerz.Gdy zrobiłam ten sos był on zimny więc go podgrzałam w garnku,ponieważ nie lubię zimnych sosów więc wystarczy go podgrzać a trwa to niecałe pięć minut. Gdy sos jest już ciepły nakładamy go sobie na makaron i danie jest już gotowe. Do picia przygotowałam sobie niesłodzoną  herbatę,wy jeśli macie ochotę możecie sobie przygotować coś innego. Dodam że jeśli nie chcecie,nie musicie dodać oczywiście wszystkich przypraw co ja,możecie zamienić je na coś innego lub dodać mniej,ja dodawałam jakoś pół łyżeczki bo na dużą ilość sosu musi być dużo przypraw żeby jednak było je czuć. Mam nadzieję że przepis wam przypadnie do gustu i może zrobicie sobie takie danie na obiad bądź kolacje a jeśli ktoś woli nawet na lunch i czy wam smakuje. 




25 komentarzy:

  1. jakość zdjęć jest powalająca ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. wykorzystam ten przepis :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudowne. Mniam uwielbiam spaghetti


    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A na zdjęciach makaron wygląda jak zwykły pszenny, a nie szpinakowy, hihi. :)
    Danie wygląda bardzo apetycznie, jestem trochę głodna, więc chętnie bym sobie takie zjadła, ale mi zrobiłaś smaka!
    No i oczywiście muszę też skomentować tą jakość zdjęć - świetna! Dodajesz je coraz lepsze, boję się co będzie dalej. ;p


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym spróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam makaron, a spaghetti jest moim uzależnieniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. mm, pysznie to wygląda :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie ♥
    Zdjęcia są powalającej jakości!

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pycha.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wygląda zbyt apetycznie, ale smakuję pewnie lepiej :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. już wiem co dzisiaj na obiad!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda pysznie :) Ja niestety po egzaminach próbnych musiałam iść na lekcje :( Może kiedyś sobie ugotuję takie danie :D

    OdpowiedzUsuń